خبرگزاری کار ایران

استاندار عنوان کرد:

تولید 70 درصد از نیاز صنعت ریلی کشور در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۹۸

استاندار مرکزی گفت: 70 درصد ظرفیت و نیاز صنعت ریلی و همچنین صنایع مرتبط با صنعت ریلی کشور در شرکت واگن‌پارس اراک و دیگر واحدهای زیرمجموعه این شرکت در استان مرکزی تولید می‌شود. همچنین تولید واگن، تعمیرات و تجهیزات آن نیز در این استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد مخلص‌الائمه در مراسم تحویل 80 دستگاه انواع واگن تولیدی شرکت واگن‌پارس اراک که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: صنایع مختلفی در حوزه تولید، تعمیر و تجهیز واگن در استان مرکزی مستقر هستند که شرکت واگن‌پارس شاخص‌ترین و باسابقه‌ترین این شرکت‌ها است.

وی ادامه داد: برای مدیریت ارشد استان مرکزی و سایر صنایع کشور این اهمیت وجود دارد که از حداکثر ظرفیت شرکت واگن‌پارس اراک برای توسعه صنعت حمل و نقل کشور به عنوان اجزای مهم توسعه اقتصادی بهره‌برداری شود.

استاندار مرکزی اظهار داشت: وزیر کشور با ظرفیت‌های شرکت واگن‌پارس اراک آشنا هستند و در این مراسم از نزدیک مسائل این شرکت مورد بررسی قرار گرفت. ایشان تأکید دارند که ظرفیت واگن‌پارس باید فعال بماند و گفتند اجازه داده نمی‌شود ذیل مسائل واردات این طرفیت مغفول واقع شود.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: با توجه به قراردادهایی که در کشور فعال است از جمله قرارداد با شرکت‌های خارجی و واردات و قرارداد با تولیدکننده داخلی، با حضور وزیر کشور از واگن‌پارس بازدید شد. در این رابطه با کمک وزیر کشور تلاش می‌شود تا مطالبات در سطح ملی پیگیری شود و اتفاقات خوبی برای واگن‌پارس رخ دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز