خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

بیمارستان ولیعصر اراک در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۸۰۲

وزیر کشور گفت: پروژه بیمارستان ولیعصر اراک از 18 سال پیش آغاز شده و تا این لحظه بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این پروژه با تلاش‌های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و مسئولان و با استفاده از منابع سفر ریاست جمهوری، در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی و در حاشیه بازدید از طرح ملی بیمارستان 480 تختخوابی بیمارستان ولیعصر اراک، افزود: پروژه بیمارستان ولیعصر اراک دولتی است و منابع آن از ابتدا توسط دولت تأمین شده است.

وی با بیان اینکه منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان ولیعصر اراک به زودی توسط دولت تأمین می‌شود، ادامه داد: در دولت منابع خوبی برای این پروژه تأمین شده و منابع مالی مورد نیاز آن تا پایان پروژه و بهره‌برداری کامل همچنان تخصیص داده‌ می‌شود.

وزیر کشور اظهار داشت: پروژه بیمارستان ولیعصر اراک با زیربنای 55 هزار مترمربع در 13 طبقه و دارای ظرفیت 470 تخت‌خواب است. این بیمارستان مورد نیاز شهری همانند اراک با ظرفیت‌های صنعتی قابل توجه است و در مراحل پایانی قرار دارد. ممکن است این ظرفیت برای برخی استان‌های همجوار نیز مورد استفاده باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز