خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری قزوین:

برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین از روز شنبه آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۹۹

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین گفت: هفته فرهنگی قزوین با پیش‌بینی برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، مسابقه و سرگرمی و رونمایی از «گذر شهروندی» از روز شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین برجی درباره برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین اظهار کرد: بعد از چند سال تعطیلی برنامه‌های فرهنگی به دلیل ویروس کرونا، خوشبختانه امسال با برنامه‌ریزی و تمهیدات انجام شده آماده برگزاری هفته فرهنگی در شهر قزوین هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین گفت: این برنامه‌ها از ششم تا یازدهم آبان ماه در بوستان هشت بهشت، نگارخانه و سالن همایش سازمان و محوطه سازمان فرهنگی ورزشی به مدت شش روز صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: یکی از فعالیت‌های شاخص و پر محتوای سازمان در این ایام رونمایی از "گذر شهروندی" است که در آن مجموعه‌ای از غرفه‌های مجموعه شهری برپا می‌شود. 

این مسئول ادامه داد: در این ارتباط جمعیت هلال احمر، حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان، ادارات آب، برق، گاز، نیروی انتظامی، بنیاد شهید، سپاه و بسیج، سازمان‌های میادین و تره بار، آتش‌نشانی، ترافیک، پسماند، پارک‌ها، اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی و برخی سازمان‌های دیگر حضور دارند.

وی اظهار کرد: در برنامه گذر شهروندی صبح و بعدازظهر خدمات مدیریت شهری به شهروندان ارائه می‌شود و قرار است تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان از غرفه‌ها دیدن کرده و با مدیریت شهری آشنا شده و ارتباط رو در رو با مسائل زیست شهری خواهند داشت.

برجی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین اجرای «جنگ شادی» در مقابل محوطه پارکینگ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در بوستان هشت بهشت است که در آن تئاتر و سرود شهروندی، برنامه‌های مرتبط با امور شهری و شهروندان برای گروه‌های مختلف بویژه نوجوانان و جوانان پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری رویداد بازی و شادی « ابربازی‌ها» در نگارخانه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با ایجاد فضای شاد و با نشاط با راه اندازی بازی‌های گروهی و بومی و محلی از موضوعات دیگری است که می‌تواند جوانان و نوجوانان را با هویت فرهنگی شهرمان بیشتر آشنا کرده و ساعات خوش و شادی را در این هفته برای شرکت کنندگان مهیا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز