خبرگزاری کار ایران

مانور پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش منطقه سجاسرود استان زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۱۵

امام جمعه شهر سجاس گفت: امر به معروف و نهی از منکر، هوشیاری و توکل به خداوند و پیروی از ولایت فقیه را از راههای مقابله با تهدیدات نرم دشمن است.

کارشناس حراست اداره آموزش و پرورش سجاسرود و دبیر کمیته پدافند غیر عامل, گفت: برای کاهش اثرات بحران هایی مانند تحریم ها، جنگ نرم، نا امنی و سایر موارد بحرانی به کار گرفته می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل، مانور پدافند غیر عامل با حضور امام جمعه شهر سجاس، رئیس اداره آموزش و پرورش سجاسرود، مسئولین بسیج، پرسنل مرکز بهداشت و درمان و آتش نشانی شهرداری سجاس و عوامل اجرایی و دانش آموزان دبیرستان های الزهراء و کاردانش سمیه شهر سجاس برگزار شد.

حجه الاسلام اصلانی امام جمعه شهر سجاس در این مراسم گفت: امروز دشمنان اسلام و دشمنان انقلاب در تلاش هستند با راه اندازی جنگ نرم در قالب ترویج اعتیاد به مواد مخدر، بی حجابی، گسترش شبکه های اجتماعی و اینترنتی، توسعه شبکه های ماهواره ای و… عزت، اعتقاد و غرور مردم بخصوص جوانان را از آنها بگیرند و به اهداف شوم و پلید خود که سالها برای آن برنامه ریزی کرده اند دست یابند.

امام جمعه سجاس ادامه داد: ترس دشمن از مسلمانان بخصوص شیعیان به خاطر ولایی بودن و حسینی بودن آنهاست و دشمنان اسلام سعی می کنند با عادی سازی ارتکاب گناه در جوانان و تضعیف اعتقادات مذهبی، نقشه های خود را عملی کنند.

وی توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، هوشیاری و توکل به خداوند و پیروی از ولایت فقیه را از راههای مقابله با تهدیدات نرم دشمن ذکر کرد.

رفیعی کارشناس حراست اداره آموزش و پرورش سجاسرود و دبیر کمیته پدافند غیر عامل نیز در راستای برگزاری مانور پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیر عامل حرکت بزرگی است که هدف آن پیشگیری از بحران، کاهش سطح آسیب پذیری و ارتقاء امنیت جامعه است رفیعی، پدافند غیرعامل را، اقدامات غیر مسلحانه ای دانست که برای کاهش اثرات بحران هایی مانند تحریم ها، جنگ نرم، نا امنی و سایر موارد بحرانی به کار گرفته می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز