خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری مرکزی:

با فضای مجازی قدرتمندی مواجه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۵۴۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان با بیان اینکه رسانه‌ها رسالت خطیری بر عهده دارند، گفت: دیروز جنگ تجهیزات و امکانات بود، اما امروز جنگ رسانه است و با فضای مجازی قدرتمندی مواجه هستیم.

به گزارش ایلنا، بهنام نظری در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی، افزود: اگر نتوانیم روایت اول و صحیح را در اختیار رسانه‌های خود قرار دهیم و آنها را ترمیم و بازیابی کنیم، رسانه‌های معاند با دروغ‌پراکنی و وارونه جلوه دادن اتفاقات، ذهن مردم را آشفته خواهند کرد و در نهایت عرصه را به دشمن می‌بازیم.

وی به اهمیت روایت اول در اخبار تأکید کرده و ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها باید برای رسانه‌ها خوراک تهیه کنند تا رسانه‌های معاند با دروغ پراکنی روایتگر اول نباشد. در این رابطه مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط‌عمومی‌ها، نباید رسانه‌ها را در تقابل با خود ببینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار داشت: امیدآفرینی در جامعه به خصوص بین نسل جوان در کنار انعکاس مشکلات و مطالبات مردمی، رسالت خطیر اصحاب رسانه است.

نظری تصریح کرد: امیدآفرینی از وظایف و رسالت‌های خطیر رسانه‌ها به شمار می‌رود اما برای امیدآفرینی لازم است مسئولان و دستگاه‌های ذیربط با تغییر نگاه نسبت به رسانه‌ها و برداشتن موانع پیش‌روی آنها، فرصت لازم را برای اعتمادسازی آنان در جامعه فراهم کنند.

وی بیان داشت: اعتمادزایی و امیدآفرینی در جامعه از طریق تبیین و اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت میسر می‌شود، بنابراین رسانه‌ها وظیفه دارند با تولید محتوای کاربردی اعتماد از دست رفته مردم را ترمیم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط‌عمومی‌ها باید تلاش کنند با در اختیار قرار دادن دستاوردها و اقدامات خود به این قشر زمینه امیدآفرینی و در نهایت آرامش جامعه را فراهم کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز