خبرگزاری کار ایران

دقیقی: مسلم است که بازیکن سابق ما تخلف کرده

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۸۶۲

نشست خبری شهاب زندی، مدیرعامل و سعید دقیقی، سرمربی باشگاه شمس‌آذر، عصر سه‌شنبه ۲۴ مرداد، در هتل ورزش قزوین با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این نشست سعید دقیقی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره تخلف بازیکن که منجر به کسر امتیاز از شمس‌آذر شده است، گفت: مسلم است که بازیکن سابق ما تخلف کرده و مدارک ناقص تحویل داده، اما کوتاهی از طرف باشگاه بوده که مدارک بازیکن را بررسی نکرده و استعلام نگرفته است.

او در ادامه با اشاره به کسر امتیاز از باشگاه شمس‌آذر گفت: با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه، استاندار و سایر مسئولان قزوین، شهرداری همدان از شکایت خود علیه شمس‌آذر منصرف شده و امیدواریم رأی کمیته استیناف برگردد و شاید بتوانیم سایپا را هم مجاب کنیم که آنها هم منصرف شوند.

سرمربی شمس‌آذر در پاسخ به سوال مربوط به استعفایش بیان کرد: استعفای من صوری نبود. تیم شمس‌آذر دو سال قدمت دارد. کسی که فضای فوتبال را بشناسد درک می‌کند که شمس‌آذر به لحاظ بودجه‌ای در مقام رقابت با هیچکدام از تیم‌های لیگ برتر و لیگ یک نیست. به هر حال در مسیر کار فشارهایی ایجاد می‌شود و تحمل سخت خواهد شد. من استعفا دادم چون چالش‌هایی داشتیم که تحملشان برایم مشکل بود اما با توجه به نگاه پدرانه و مدبرانه همکاران به تیم برگشتم تا بتوانم مردم را خوشحال کنم. نکته آخر اینکه استعفای من به هیچ وجه به دلیل منافع شخصی نبود بلکه برای منافع تیم و استان بود.

زندی نیز در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره استعفای خود و دقیقی در مقاطع زمانی مختلف اظهار کرد: من استعفا نوشتم چون یکی از دوستانم به کمک من احتیاج داشت اما از سوی مسئولان باشگاه شمس‌آذر پذیرفته نشد. سعید دقیقی هم استعفایش را نوشت و پذیرفته نشد و این هم یک امر طبیعی است. اختلاف سلیقه وجود دارد اما همه سعی ما این بوده آنچه به نفع شمس‌آذر باشد انجام دهیم.

دقیقی با اشاره به کم‌وکاستی‌های اقتصادی تیم شمس‌آذر تصریح کرد: علی‌رغم اینکه فرصت‌های اقتصادی ویژه‌ای برای تمامی اعضای تیم شمس‌آذر وجود داشته، با این حال بازیکنان و شخص بنده، منفعت اجتماعی شهر را به منفعت شخصی ترجیح دادیم.

او درباره بودجه سال پیش این تیم گفت: تا امسال بودجه تیم شمس‌آذر بسیار پایین بوده است. بودجه مصوب این تیم با در نظر گرفتن مزایای تیم فنی و بازیکنان بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

این مربی ادامه داد: خرید بازیکن به شرط وجود بودجه آسان است اما در این تیم بازیکنانی خریداری شدند که همراه با تیم استعدادهای خود را شکوفا کردند.

وی عنوان کرد: بعضاً در فضای مجازی این تیم‌ با سایر تیم‌ها از جمله پیکان مقایسه می‌شود؛ در صورتی که تیم پیکان دارای امکاناتی چون استخر، زمین چمن اختصاصی است که غیر قابل مقایسه با زیرساخت‌های شمس‌آذر است.

دقیقی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های قزوین ضعیف است. به عنوان مثال در قزوین یک زمین چمن مناسب وجود ندارد؛ در حالی که در شهری چون انزلی شش تا هفت زمین چمن مستعد وجود دارد. بنابراین با توجه به کمبود زیرساخت‌ها، اعضای تیم شمس‌آذر تا به اینجای کار جهادی پای کار هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز