خبرگزاری کار ایران

سرمربی فجر مطرح کرد:

قول صعود نمی دهم/ نبود زمین چمن مناسب زخم کهنه فوتبال شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۶۳۰

سرمربی جدید فجر گفت: با همه توان می جنگیم تا با صعودی دوباره به لیگ برتر شادی را به مردم شیراز هدیه کنیم. البته همه می دانیم که فوتبال قابل پیش بینی نیست و شاید شرایط به نحوی رقم بخورد که انتظارش را نداشته باشیم .

به گزارش ایلنا، مهدی رجب زاده در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه با تشکر از مردم خوب شیراز و اصحاب رسانه که هیچگاه دست از حمایت تیم های شیرازی بر نداشتند گفت: من به شهر و تیم خودم بازگشتم تا بتوانم آن چه که لایق آن هستند را به لطف خدا و کمک مسئولین به هواداران و مردم شیراز تقدیم کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از عللی که می‌تواند به عنوان عاملی برای صعود از آن اسم برد توجه به فوتبال پایه و جوانان مستعدی است که در استان و کشور وجود داشته و علاقه وافری به حضور در فجر دارند از این رو باید شرایطی فراهم شود که این جوانان در زمان مناسب به تیم کمک کنند.در نظر داریم تا از ظرفیت ها و پتانسیل استان در جهت پیشرفت تیم فجر استفاده کنیم. بازیکنان شیرازی بیش از اینکه به بازی کردن در تیم شهرشان علاقه نشان دهند از آن فرار می کنند. باید با ایجاد یک فضای مناسب این معضل را معکوس کرده و به جایی برسانیم. که فوتبالیست های فارس برای حضور در تیم‌های این استان سر و دست بشکنند. این برنامه زمانبر خواهد بود اما تا بوده باشگاه فجر شهیدسپاسی باشگاهی بازیکن ساز بوده ولی در این چند سال از این ظرفیت به نحو احسن استفاده نشده است.

وی درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: خوشبختانه مدیریت باشگاه نهایت همکاری را با ما داشته و تمامی بازیکنانی که معرفی کرده‌ایم توسط باشگاه جذب شده‌اند قطعاً یک سری بازیکن هم با وجود برخورداری از توانمندی‌های بالا، در تفکرات من جایی نداشته‌اند و آنها را کنار گذاشته‌ایم.

رجب زاده در ادامه افزود : برای انتخاب دستیارانش اولویت را به مربی های بومی اختصاص داده است، تمام تلاش‌مان این است که از قدیمی‌ها و جوانان عرصه فوتبال استان بالاخص کسانی که از نظر فکری با هم در یک راستا باشیم در کادر فنی تیم حضور استفاده کنیم.

سرمربی جدید فجر در مورد تغییرات زیاد در تیم گفت: سعی شد تا شاکله تیم حفظ شود اما تعدادی از بازیکنان که در تفکرات فنی من جای نداشتند به تیم های دیگری خواهند رفت.

مهدی رجب زاده در ادامه سخنان خود گفت: حداقل توقعی که داریم یک زمین فوتبال مناسب برای این استان و شهر شیراز است. متأسفانه از دوران ابتدای فوتبالم که در رده های پایه سنی بازی می کردم، شیراز با معضل نداشتن زمین چمن مناسب درگیر بود تا هم اکنون که تقریبا هر استانی برای خود یک ورزشگاه و چمن زیبنده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز