خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

سرقت‌های خُرد در قزوین باید مورد توجه جدی قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۵۰۲

استاندار قزوین گفت: سرقت‌های خُرد از طرفی آمارها را بالا برده و از طرف دیگر هم که از اهمیت بیشتری برخوردار است منجر به آزار و اذیت مردم می‌شود؛ از این رو باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت استان قزوین اظهار کرد: نیروی انتظامی مأموریت‌های متعددی را در طول روز انجام می‌دهد که تمامی این ماموریت‌ها دارای اهمیت است و اگر به‌درستی صورت نگیرد جامعه با مشکلات زیادی همراه می‌شود.

استاندار قزوین افزود: تامین امنیت و آسایش ۱۲ هزار نفری که در هفته گذشته در ورزشگاه سردار آزادگان حضور داشتند و نشاط اجتماعی استان را بالا برد هم یکی از مصادیق خدمات و زحمات نیروی انتظامی است که در راستای خدمت به جامعه صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: اقدامات کلان با سرقت‌هایی که ارزش فنی و مالی دارند به شکل مناسبی صورت می‌گیرد و در راستای پیشگیری و دستگیری این افراد هم اقدامات خوبی صورت گرفته ولی سرقت‌های خرد هم باید به صورت جدی پیگیری شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: برخوردها در زمینه سرقت بازدارنده نیست و به نظر می‌رسد باید در برخورد با افرادی که تکرر سرقت دارند به صورت جدی‌تری قدام شود به طوری که از این تنبیه خوف داشته باشند.

استاندار قزوین اضافه کرد: برخورد با مراکز خرید و فروش ضایعات که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند هم از دیگر اقدامات خوبی است که در اذهان عمومی موثر خواهد بود و از حجم سرقت استان هم کم خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز