خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد:

امنیت عمومی زیر ساخت توسعه جوامع بشری است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۷۳

بانکها نقش بسزایی در رونق و بهبود فضای کسب و کار و اشتغال دارند و علیرغم راه اندازی شهرک صنعتی شهدای محمودآباد متاسفانه شاهد عدم افتتاح حساب و گردش مالی کارخانه ها در بانکهای محمودآباد هستیم.

فرماندار محمودآباد گفت: امنیت عمومی یکی از زیر ساختهای توسعه جوامع بشمار میرود.

به گزارش ایلنا از محمود آباد، سیف الله فرزانه، در جلسه کمیسیون پیشگیری از جرائم شهرستان محمودآباد امنیت را از مهمترین شاخصهای جوامع توسعه یافته برشمرد و افزود: امنیت عمومی یکی از زیر ساختهای توسعه جوامع بشمار می رود.

رئیس شورای تامین شهرستان محمودآباد با اشاره به ماموریت های گسترده پلیس در جامعه گفت: امنیت در سایه مشارکت و همیاری تحقق یافته و بر همه ما وظیفه است در تامین و گسترش امنیت در جامعه کمک حال پلیس باشیم.

فرزانه، تامین امنیت بانکها و طلا فروشیهای مستقر در سطح شهر را مهم عنوان کرد و خواستار تعامل گسترده تر این صنفها با پلیس پیشگیری و بهره مندی از توصیه ها و هشدارهای پلیسی شد.

وی، ضمن انتقاد از عملکرد مدیران بانکها در جذب مشتری و سرمایه و اعطای تسهیلات بانکی گفت: شهرستان محمودآباد با بهره مندی از قابلیت ها و ظرفیت های زیاد متاسفانه نتوانسته است به آن جایگاه آرمانی در توسعه و پیشرفت برسد و بانکها نقش بسزایی در رونق و بهبود فضای کسب و کار و اشتغال دارند و علیرغم راه اندازی شهرک صنعتی شهدای محمودآباد متاسفانه شاهد عدم افتتاح حساب و گردش مالی کارخانه ها در بانکهای محمودآباد هستیم.

فرماندار محمودآباد گفت: واحدهای صنعتی محمودآباد تسهیلات بانکی مورد نظر را از ردیف اعتبارات محمودآباد دریافت می نماید ولی کارکرد و گردش سرمایه در بانکهای شهرهای مجاور صورت گرفته و این درحالی است که این واحدها تولیدی هم به حساب نمی آیند و فقط در حد بسته بندی بوده و عملا در کاهش نرخ بیکاری شهرستان حداقل نقشی ندارند.

در ادامه این جلسه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد طی سخنانی خواستار تعامل هرچه بیشتر طلافروشان با توجه به درخواست افزایش ساعت کاری آنان با پلیس شد و گفت: افزایش ساعات کاری طلا فروشان نیازمند استقرار پلیس نگهبان آموزش دیده و وابسته به پلیس انتظام می باشد.

سرهنگ نعمت الله صلواتی، ضمن ارائه هشدارهای امنیتی و اعلام راههای سرقت از طلا فروشی ها گفت: طلا فروشی ها از خرید طلا بدون فاکتور خودداری نموده و برابر دستورالعمل ابلاغی ضریب ایمنی فروشگاه خود را بالا ببرند.

در پایان، هر یک از مدیران بانکها و نماینده صنف طلافروشان محمودآباد به تشریح مشکلات و دغدغه های خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز