خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس تاکید کرد؛

برچیدن مانع‌تراشی‌های حوزه تولید در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۳۷۵

استاندار فارس با تاکید بر اینکه خط قرمز استاندارد سلامت مردم است گفت: با هدف تعامل بیش از پیش دانشگاه با صنعت دانشجویان نخبه و با استعداد می‌بایست مورد حمایت قرار گیرند تا شاهد پویایی واحدهای تولیدی، توسعه و پیشرفت اقتصاد استان و کشور باشیم.

به گزارش ایلنا،  محمدهادی ایمانیه امروز در آیین نکوداشت روز جهانی استاندارد در شیراز اظهار داشت: استاندارد در صورتی که دچار افراط نشود، موجبات رشد و ارتقای کشور را فراهم خواهد کرد؛ در این عرصه نباید موازی‌کاری باشد.

ایمانیه خط قرمز استاندارد را سلامت مردم دانست و گفت: تولید در استان فارس با همراهی افراد فعال در این عرصه در حال طی کردن مسیری رو به پیشرفت است و با تاکیدی که به مدیران مربوطه شده بروکراسی‌های اداری روند کاهشی داشته اما هنوز هم تمام مشکلات در این عرصه برطرف نشده است.

وی افزود: اگرچه برای حل مشکلات تولید در استان فارس مسیرهای میانبری ایجاد شده اما نیاز است موانع اداری نیز از پیش روی کارآفرینان و تولیدکنندگان برداشته شود.

ایمانیه رفع موانع در بخش تولید و صنعت را سرلوحه کار دولت و مدیریت استان دانست و گفت: بر این باور هستیم که نسل کسانی که در حوزه تولید مانع‌تراشی می‌کنند باید از استان فارس برچیده شود؛ لذا برخورد با این افراد را در دستورکار قرار داده و با مانع‌تراشان برخورد می‌کنیم.

استاندار فارس بر ضرورت اصلاح قوانین مشکل‌ساز برای تولید تأکید کرد و گفت: هرچند برای تسهیل امور در بخش تولید برخی از تغییرات در قوانین انجام شده اما تمام تلاش خود را برای تغییر دیگر قوانین موجود هم به کار گرفته‌ایم و بدون شک در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در رابطه با برخی قوانینی که مانع ایجاد می‌کنند طرح موضوع می‌شود؛ امیدواریم این پیشنهادات در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار بگیرد.

وی بر لزوم برطرف‌سازی عدم هماهنگی سیستم اداری و برقراری ارتباط دانشگاه و دانشجویان نخبه با صنعت و تولید بخش خصوصی و صنعت تأکید کرد و یادآور شد: دانشجویان نخبه باید مورد حمایت واقع شوند تا ضمن پویایی واحدهای تولیدی، شاهد توسعه و پیشرفت اقتصاد استان و کشور باشیم.

استاندار فارس با اعتقاد به اینکه توجه صنعت و کارخانه‌ها به دانشجویان مستعد موجب امیدآفرینی در قشر جوان کشور می‌شود، گفت: استعدادیابی، بورس تحصیلی و اشتغالات علمی به رشد صنایع کمک خواهند کرد و باعث افزایش بهره‌وری می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز