خبرگزاری کار ایران

پیش از خرید مبلمان اداری به این نکات توجه داشته باشید

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۲۰۸

مبلمان اداری، یکی از مهم ترین ملزومات در هر شرکت و اداره ای است. انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب کار دشواری است زیرا باید به عواملی مانند استاندارد بودن آن، حفظ سلامت و آرامش کارمندان، حفظ دکوراسیون محیط و... توجه داشته باشیم.

مبلمان اداری به مجموعه ای از انواع میز و صندلی ها و قفسه برای طبقه بندی اسناد و مدارک گفته می شود که در بخش های مختلف یک اداره مانند اتاق مدیریت، اتاق کنفرانس، اتاق کارمندان، سالن انتظار و سایر بخش های شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. مبلمان اداری را می توانید با توجه به رنگ و دکوراسیون فضای اداری خود در طرح های مختلف خریداری کنید.

کاربرد مبلمان اداری

از دید برخی افراد از مبلمان اداری فقط در شرکت ها استفاده می شود. در حالیکه این نوع از مبلمان در فرودگاه ها، آموزشگاه ها، کلینیک ها، دفتر وکلا و بانک ها هم مشاهده می شود.

اصلی ترین کاربرد مبلمان اداری، بالا بردن راندمان شغلی پرسنل و در نتیجه پیشرفت شغلی در افراد است. با استفاده از یک دست مبلمان اداری زیبا، می توانید فضایی آرامش بخش را به وجود آورید تا کارمندان و همچنین ارباب رجوع نیز در هنگام مراجعه احساس آرامش کنند.

مهم ترین نکات در خرید مبلمان اداری

از جمله مهم ترین نکات در خرید مبامان اداری که لازم است مورد توجه قرار گیرند، عبارتند از:

  • اندازه گیری فضا

قبل از هرگونه اقدامی، در ابتدا لازم است فضایی که قرار است مبلمان اداری را در آن قرار دهید، به طور کامل بررسی کرده و ببینید چقد فضای خالی وجود دارد؟ امکان قرار دادن میز اداری و مبلمان در چه تعدادی وجود دارد؟ مبلمان اداری در چه سایزی مناسب است؟ امکان خرید مبلمان بزرگ وجود دارد یا مبلمان اداری که فضای کمتری را اشغال می کنند مناسب تر است؟

با استفاده از این قبیل سوالات می توانید انتخابی هدفمند داشته باشید.

  • هزینه پرداختی

مورد بعدی که از اهمیت بسیاری برخوردار است، مقدار هزینه ای است که قرار است برای خرید مبلمان اداری پرداخت کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که در بیشتر موارد، محصولاتی که قیمت بالاتری دارند، از کیفیت بالاتری نیز برخوردار هستند. اگر شما هزینه خیلی کمی برای خرید مبلمان اداری پرداخت کنید، مدتی بعد مجبور به تعویض آن ها می شوید. پس بهتر است با پرداخت هزینه ای معقول از یک برند معتبر و شناخته شده، مبلمان اداری با کیفیت تهیه کنید.

  • حفظ سلامتی

 در خرید مبلمان اداری، خصوصاً برای کارمندان خود باید به سلامتی آن ها توجه کنید زیرا ممکن است آن ها ساعات زیادی را پشت میز بگذرانند و فعالیت داشته باشند، از این رو باید میز و صندلی تهیه شود که از کمر درد، زانو درد و... جلوگیری کند و آن ها با آرامش بیشتری به کار خود بپردازند.

  • پارچه مبلمان اداری

در هنگام خرید مبلمان اداری، باید به پارچه آن ها توجه کنید که آیا پارچه ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند یا خیر. برخی از پارچه ها بعد از مدتی استفاده به دلیل مرغوب نبودن، دچار تغییر رنگ می شوند. برخی دیگر نیز بعد از مدتی دچار پوسیدگی و به اصطلاح عام، پوسته پوسته می شوند. برخی از پارچه های مبلمان اداری، بعد از مدت زمان کوتاهی سبب تعریق می شوند.

پس باید قبل از هر گونه اقدامی، از کیفیت پارچه مبلمان اداری اطمینان حاصل کنیم.

پیش از خرید مبلمان اداری به این نکات توجه داشته باشید

 

  • استحکام مبلمان اداری

مبلمان اداری با توجه به کیفیتی که دارند، دارای مقاومت و استحکام متفاوتی هستند. از این رو باید در هنگام خرید به نکاتی از جمله پایه های مبلمان توجه کنیم که محکم باشند. مبلمان اداری باید زیر سازی قوی نیز داشته باشد. به طوریکه پس از مدتی استفاده، دچار فرو رفتگی نشود و ابر استفاده شده حالتش را از دست ندهد. همچنین راحتی مبلمان حفظ شود.

  • کارایی مختلف در مبلمان اداری

با توجه به پیشرفت و تنوع در صنعت مبلمان اداری و همچنین صرفه جویی در پرداخت هزینه، می توانید از مبلمان اداری که چند کاربرد دارند استفاده کنید. برای مثال می توانید مبلمان اداری برای کارمندان خود تهیه کنید و در صورت نیاز، با اتصال میزها به یکدیگر، یک میز کنفرانس را به وجود آورید و در جلسات از آن استفاده کنید. همچنین میزهایی وجود دارند که علاوه بر اینکه مناسب استفاده کارمندان و مدیران است، یک جایگاه مخصوص برای قرار دادن لپتاپ نیز وجود دارد. شما خریداران محترم می توانید برای بهره بردن بیشتر و مؤثر تر از این قبیل مبلمان اداری استفاده کنید.

  • متریال استفاده شده در مبلمان اداری

در خرید مبلمان اداری به متریال استفاده شده در آن ها توجه کنید. پاکیزگی در محیط اداری و کاری امری مهم محسوب می شود. برخی از مبلمان اداری از موادی ساخته شده اند که به سختی تمیز می شوند و بعد از تمیز کردن، همچنان آلودگی و لک بر روی آن ها مشاهده می شود. این موضوع ممکن است برای شما و همچنین مراجعه کنندگان آزار دهنده باشد. پس در هنگام خرید مبلمان اداری، این نکته را فراموش نکنید.

  • حفظ زیبایی محیط با وجود مبلمان اداری

بهتر است مبلمان اداری را مطابق با رنگ سایر فضا انتخاب کنید. چرا که تنوع زیاد در رنگ بندی، ممکن است بعد از مدتی، نگاه بیننده را خسته کند. همچنین توصیه می شود برای رنگ مبلمان اداری از رنگ هایی که عموماً مورد پسند همه کارمندان است، استفاده کنید زیرا این کارمندان هستند که مدت زمان زیادی را در این محیط سپری می کنند.

  • نظر خواهی از کارمندان

شما می توانید در خرید مبلمان اداری از نظرات کارمندان خود در انتخاب طرح، سبک و رنگ استفاده کنید. زیرا رضایت آنان در هنگام استفاده از مبلمان اداری، قطعاً بر روی کار آن ها تأثیر مثبتی خواهد گذاشت.

  • گارانتی

برخی اوقات ممکن است آسیبی که به مبلمان اداری وارد می شود، از طرف مصرف کنندگان نباشد و دلیل آن کیفیت پایین محصول خریداری شده باشد. از این رو بهتر است در خرید مبلمان اداری به سراغ برندی بروید که کیفیت محصولات خود را تضمین می کند تا شما از هزینه ای که بابت خرید مبلمان اداری کرده اید، آسوده خاطر باشید.

مجموعه نوژن با بیش از سه دهه تجربه در زمینه تولید و ارائه انواع مبلمان و پارتیشن اداری نوژن با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در خدمت شما عزیزان می باشد. کارشناسان این مجموعه در انتخاب و خرید انواع مبلمان اداری مناسب با محیط کاری شما راهنمای شما عزیزان خواهند بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه محصولات این شرکت به وب سایت رسمی نوژن به نشانی اینترنتی https://nujan.net/ مراجعه نمایید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز