خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد؛

محموله‌های فوق سنگین وارداتی در بندر شهید رجایی تخلیه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۹۷۱

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دو نگله سنگین وارداتی به وزن ۲۶۴ تنی و ۱۶۲ تنی در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی تخلیه شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین عباس‌نژاد  درباره تخلیه دو نگله سنگین (نگله واحد شمارش کالا) در بندر شهید رجایی اظهار داشت: این محموله‌های وارداتی به وزن ۲۶۴ تنی و ۱۶۲ تنی و هرکدام به طول ۲۳ متر، هفت متر ارتفاع و با هشت متر عرض از یکی از کشورها بارگیری و در بندر شهید رجایی تخلیه شد. 

وی ادامه داد: این محموله از نوع بویلر گاز طبیعی است که با استفاده از یک دستگاه جرثقیل(کرین بارج) هزار تنی با به کارگیری ۲۰ نفر نیروی انسانی و با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری) به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان هشت ساعت از روی کشتی تخلیه شد. 

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، این محموله ‌ها بر روی کشنده‌های بوژی که از قبل بر روی اسکله مستقر شده بود، قرار گرفته و پس از مهاربندی کامل آن بر روی کشنده، با رعایت کامل الزامات ایمنی، عملیات انتقال به محوطه های بندری انجام پذیرفت. 

عباس نژاد خاطرنشان کرد: این نگله که توسط یکی از شرکت‌های خدمات بندری و دریایی مستقر بندر شهید رجایی وارد شده پس از تخلیه و بارگیری و انجام مراحل تشریفات بندری و گمرکی به مقاصد پتروشیمی دهلران انتقال پیدا کرد. 

"نگله" کلمه‌ای است ظاهراً هندی که در بنادر و گمرکات جنوب بسیار متداول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز