خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌ فرهنگی گیلان:

ساختمان تاریخی گراند هتل بندرانزلی واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۵۲۱

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از واگذاری ساختمان تاریخی گراند هتل بندرانزلی خبر داد و گفت: تعیین تکلیف بناهای تاریخی با مالکیت خصوصی و دولتی در اولویت است.

به گزارش ایلنا از رشت، ولی جهانی از واگذاری ساختمان تاریخی گراند هتل سابق شهر بندرانزلی خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده و در راستای ساماندهی بناهای تاریخی دستگاه‌های دولتی، با مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در صورت تمایل و علاقمندی سرمایه گذاران، بنای تاریخی گراند هتل بندرانزلی واگذار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان با اشاره به شیوه نامه‌های واگذاری ابنیه تاریخی بیان کرد: دو روش قابل واگذاری اجاره به شرط مرمت و بازسازی یا خرید کل ساختمان از جمله مواردی است که متقاضیان می‌توانند ضمن مراجعه به ستاد اجرایی فرمان امام یا اداره کل میراث فرهنگی از کم و کیف واگذاری و شرایط اختصاص آن آگاهی یابند.

جهانی یکی از اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی را ساماندهی و تعیین تکلیف بناهای تاریخی با مالکیت خصوصی و بخصوص دولتی دانست و بیان کرد: شرایط برای سرمایه گذاری مردم و علاقمندان در حوزه میراث فرهنگی بیش از پیش فراهم است و در این راستا تمهیدات لازم نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز