خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولین شهری و استانی؛

شهردار جدید صدرا معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۰۳۶

طی مراسمی که با حضور جمعی از مسئولین استانی، مدیران، پرسنل شهرداری و شهروندان صدرا برگزار شد، مجتبی پارسایی به عنوان شهردار جدید این شهر معارفه شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر صدرا با بیان اینکه بعد از استعفای شهردار اسبق یکی از اهداف شورای ششم انتخاب شهردار بومی، مردمی، جوان، انقلابی، متخصص و متعهد بوده است، عنوان کرد: شهردار جدید با داشتن این ویژگی‌ها و سوابق درخشان مورد تایید مسئولین استانی قرار گرفته است. 

آرش محمدی ابراز امیدواری کرد تا در زمان باقیمانده از عمر شورای ششم و با همراهی اعضای شورای با برنامه ریزی ، مشورت و هماهنگی کمبودها و کاستی های موجود برطرف و شاهد رضایت مندی شهروندان صدرا باشیم. 

 خود مراقبتی از خصوصیت های یک شهردار صالح و اهل ایمان است

در ادامه امام جمعه شهر صدرا نیز در این مراسم گفت: خودمراقبتی از خصوصیت های یک شهردار صالح و اهل ایمان است.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: مسئولیت یک امانت الهی است و خوشبختانه شهروندان صدرا بسیار فهمیده و آگاه هستند و باید از این مسئولیت در کنار دیگر مسئولین پرتلاش شهری در راستای رفاه حال شهروندان و آبادانی شهر استفاده کرد.

وی گفت: شهر صدرا بعنوان دومین شهر پرجمعیت استان کمبودهای فراوانی دارد لذا به توجه و نگاه ویژه ای نیاز دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های شایسته پارسایی شهردار جدید صدرا شاهد پیشرفت همه جانبه شهر صدرا باشیم.

 ایجاد و بهبود زیرساخت های شهر صدرا سرلوحه کار قرار گیرد

همچنین مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس با بیان اینکه صدرا شهری با ویژگی های خاص است، گفت: سرعت رشد شهر صدرا چه از لحاظ مساحتی و چه از لحاظ جمعیتی بسیار بالا است و این شهر مقصد بسیاری از سیاست های کلان دولت در دهه های اخیر در بحث توسعه مسکن بوده است که این موضوع برای شهر صدرا هم یک فرصت به حساب می آید و هم یک تهدید.

احسان اصنافی اظهار داشت: ایجاد و بهبود زیرساخت های شهر صدرا در زمینه فضای سبز، حمل و نقل، زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی باید سرلوحه کار قرار گیرد.

اصنافی گفت: با توجه به اینکه شهر صدرا برای برخی سودجویان منبع درآمد خوبی در بسیاری از زمینه های ساخت و ساز، زمین خواری و...  بحساب می آید، لذا باید فضایی سالم جهت خدمت رسانی به مردم ایجاد شود. 

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس بیان کرد: با توجه به پیشرفت های اخیر صدرا در زمینه حمل و نقل عمومی ، خرید ماشین آلات و ...  لازم است از زحمات شهردار و سرپرست شهرداری سابق قدردانی کنیم و در مجموعه استانداری، فرمانداری و دستگاههای دیگر باید کمک حال شهردار در رفع نارسایی های موجود باشیم.

به گفته اصنافی شهرداری صدرا در کنار شرکت عمران با هم فکری و همکاری باید زمینه ساز پیشرفت شهر صدرا باشند.

رفع نیازهای شهروندان و خدمت به مردم سرلوحه کار باشد

در ادامه لطف الله شیبانی، فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به مسئولیت خطیر شهرداری در صدرا گفت: این مسئولیت امانتی است که در زمان تصدی باید به نحو احسن در جهت بهسازی شهر، رفع نیازهای شهروندان و خدمت به مردم استفاده گردد.

شیبانی گفت: مجموعه استانداری، فرمانداری و دیگر مسئولین در جریان این خدمت صادقانه در کنار شهرداری صدرا حضور دارند.

راه اندازی ستاد مردمی سازی شهر صدرا

در ادامه مراسم  مهدی پوربهی؛ مدیر عامل شهر عمران شهر صدرا بیان کرد: ستاد مردمی سازی شهر صدرا راه اندازی شده است که خروجی جلسه آن احداث یک مجموعه فرهنگی، ورزشی و مذهبی در فاز 2 شهر صدرا است.

پوربهی اظهار داشت: مطالعات این پروژه انجام شده است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می گردد. 

وی گفت: قرارگاه مشترکی با حضور مجموعه شرکت عمران، شهرداری، دفتر امام جمعه، سپاه و سایر ادارات در حوزه صدرا در جهت رفع مشکلات و برنامه ریزی پروژه های مشترک عملیاتی گردیده است.

 تلاش برای رفع کمبودهای شهر صدرا و ارائه خدمات ارزنده به شهر و شهروندان

همچنین عباسی، سرپرست شهرداری صدرا با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه هایی چون پارک 6 هکتاری، پارک 12 هکتاری در فاز 2 ، پارک 9 هکتاری، ساختمان اداری، فرهنگسرا، معاینه فنی و پمپ بنزین آغاز گردیده است،عنوان کرد: در زمان تصدی این پست سعی شده است به نحو احسن به شهروندان صدرا خدمات ارائه شود.

عباسی از همکاری های امام جمعه، فرماندار، رئیس و اعضای شورای شهر، مهندس پوربهی و دیگر مسئولین قدردانی کرد.

 شهردار جدید صدرا معرفی شد

شهروندان صدرا که لایق بیشترین خدمت و بالاترین امکانات هستند

در ادامه  شهردار صدرا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نمایش مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ایران اسلامی است از شهید مهدی باکری شهردار تراز انقلاب و شهید حامد جرفی بخشدار هویزه یاد کرد.

مجتبی پارسایی اظهار کرد: خدمت به مردم و رفع حوائج آنان بعد از ادای فرائض بالاترین وسیله تقرب به خدای متعال است و این یک عطیه الهی است. وی گفت: در نظام اسلامی مقام و مسئولیت تنها با انگیزه الهی و خدمت به مردم ارزشمند است.

 پارسایی ضمن تقدیر  از اعتماد اعضای شهر صدرا  و حمایت های ویژه مسئولین استانی خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانم با خدمت صادقانه به شهروندان صدرا که لایق بیشترین خدمت و بالاترین امکانات هستند پاسخگوی اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر باشم.

شهردار صدرا اظهار داشت: کمبودهای بسیاری در شهر صدرا وجود دارد که با تلاش های جهادی در کنار مسئولینی که با عشق به این مردم خدمت می کنند برطرف خواهد شد. پارسایی اظهار امیدواری کرد در مدت خدمت بتواند در کنار پرسنل خدوم شهرداری، مسئولین و دستگاه های خدمت رسان شهر صدرا خدمات ارزنده به شهر و شهروندان صدرا ارائه نماید.

در این مراسم متن حکم انتصاب مجتبی پارسایی به عنوان شهردار صدرا قرائت و این حکم توسط مادر شهید رمضانپور به شهردار صدرا تقدیم شد.

همچنین در پایان مراسم از زحمات پرنیان شهردار سابق و عباسی سرپرست سابق، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز