خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

مهمترین مانع تولید در توسعه شهرک‌های صنعتی استان موضوع تأمین آب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۶۶۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: مهمترین مشکل و مانع تولید در ایجاد یا توسعه شهرک‌های صنعتی، موضوع تأمین آب است.

به گزارش ایلنا، فرزاد محمدی در بازدید از شهرک‌های صنعتی الیگودرز، منطقه ویژه اقتصادی لرستان و ناحیه صنعتی چمن سلطان که با هدف بررسی وضعیت زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان انجام شد در جلسه مشترکی با فرماندار و رئیس آبفای شهرستان الیگودرز اظهار کرد: مهمترین مشکل و مانع تولید در ایجاد یا توسعه شهرک‌های صنعتی، موضوع تأمین آب است  و با توجه به محدودیت منابع آب با چالش‌های جدی در این باره در برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی  روبرو هستیم.

وی افزود: مهمترین مشکل ناحیه صنعتی چمن سلطان موضوع آبرسانی به این ناحیه است که تاکنون اقدامات زیادی صورت گرفته ولی متأسفانه منجر به تأمین آب دائم در این ناحیه نشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در این جلسه سه راهکار ارائه شد که با همکاری ارگان‌های ذیربط و عملیاتی کردن این راهکارها امیدواریم به زودی این بحران را رد کنیم.

محمدی تصریح کرد: این شرکت بعنوان متولی ایجاد، توسعه و تکمیل زیرساخت‌های استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط در قالب شهرک‌ها و نواحی صنعتی و نیز ارائه خدمات حمایتی به صنایع کوچک، راهبرد اصلی، رفع موانع و حمایت و پشتیبانی از استقرار واحدهای تولیدی تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بدون شک موضوع حمایت از تولید و مانع‌زدایی، برعهده همه دستگاه‌ها است و همه باید در راستای حمایت از تولید تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز