خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صمت :

حمایت از تولید زمینه ساز توسعه پایدار و بهبود معیشت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۰۷۴

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع واحدهای تولیدی شهرستان پارس آباد گفت: حمایت از تولید زمینه ساز توسعه پایدار و بهبود معیشت مردم است.

به گزارش ایلنا، علی رسولیان در نشست مشترک با سرمایه گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی پارس آباد، تامین زمین صنعتی و اجرای زیرساخت‌ها را دو وظیفه اصلی این سازمان برای حمایت از تولید برشمرد و افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تلاش می‌کند تا با توسعه شهرک‌های صنعتی و اجرای زیرساخت‌های مناسب، نسبت به توسعه صنعتی کشور کمک کند.

وی، اضافه کرد: در کنار تامین منابع مالی و نیروی انسانی، فضای کسب و کار مناسب از دیگر لازمه‌های ارتقای تولید است و اگر فضای کسب و کار مساعد نباشد به طور حتم سرمایه گذاران نمی‌توانند به تولید خود ادامه دهند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، با اشاره به شرایط مناسب شهرستان پارس آباد برای احداث صنایع تبدیلی، ادامه داد: باید تلاش شود از این فضای کسب و کار به نحو احسنت استفاده شود و محصولات تولیدی این منطقه دارای ارزش افزوده مضاعف شوند.

رسولیان تصریح کرد: در کنار اقدامات توسعه ای و زیرساختی، بسته‌های حمایتی مختلف نیز به سرمایه گذاران ارائه می شود تا واحدهای تولیدی با استفاده از این حمایت‌ها بتوانند تولید، بهره وری و دانش واحدهای تولیدی خود را ارتقا دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز