خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی با همکاری دستگاه‌های ذیربط مرتفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۸۴۴

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی با همکاری دستگاه‌های ذیربط مرتفع می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی رسولیان صبح امروز در نشست مشترک با نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس، فرماندار اردبیل و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی، گفت: یکی از اهداف مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که خوشبختانه با اقدامات انجام شده شاهد توسعه ۶ هزار هکتاری اراضی شهرک‌های صنعتی در کشور هستیم.

وی افزود: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی با هدف تامین زمین مورد نیاز سرمایه گذاران و اجرای زیرساخت‌ها انجام می‌شود تا به رشد تولید و افزایش اشتغال کشور کمک شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یکی از مشکلات شهرک صنعتی گرمی را مسائل زیرساختی آن برشمرد و اضافه کرد: با تعامل و  همکاری دستگاه‌ها و مسئولان تلاش خواهد شد تا این مشکلات مرتفع شود.

رسولیان، نیاز به شهرک صنعتی جدید را از الزامات توسعه صنعتی این شهرستان دانست و ادامه داد: با توجه به اشباع دو شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان گرمی، در صورت معرفی اراضی مستعد نسبت به امکان سنجی و ایجاد زیرساخت‌ها اقدام خواهد شد.

وی، از لزوم تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فسخ ۹۰۰ هکتار اراضی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از رانت و سفته بازی، قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی فسخ و در اختیار سرمایه گذاران جدید گذاشته می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان در خصوص حل مشکلات زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان گرمی قول مساعد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز