خبرگزاری کار ایران

فرماندار تایباد خبر داد؛

۲۲ هزار تن گندم تضمینی در تایباد خریداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۸۵۴

فرماندار تایباد گفت: طی ۱۷ روز گذشته، ۲۲ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این شهرستان به صورت تضمینی خریداری شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی دونده اظهار کرد: خرید ۲۲ هزار تن گندم در قالب، دو هزار و ۲۵۰ محموله است.هم اکنون سه سیلوی مکانیزه و یک سوله سرپوشیده با ظرفیت ۴۷ هزار تن برای خرید تضمینی گندم در این شهرستان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود از مجموع ۹ هزار هکتار سطح زیرکشت گندم در این منطقه، حداقل ۲۸ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری و ذخیره‌سازی شود.

دونده تصریح کرد: در بازه زمانی خرید محصول گندم در شهرستان تایباد، خوشبختانه تاکنون موردی از سن‌زدگی در این محصول مشاهده نشده است و ۱۰۰ درصد محصول گندم قبل از خرید نهایی تحت آزمایشات این بخش قرار می‌گیرد.

فرماندار تایباد گفت: در راستای حمایت از تولید و دسترنج کشاورزان، امسال این محصول به صورت شبانه‌روزی در شهرستان تایباد از کشاورزان خریداری می‌شود و امید است با تأمین اعتبارات صورت گرفته، پرداختی وجوه گندم خریداری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حساب گندمکاران واریز شود.

وی افزود: مرکز خرید گندم تایباد روزانه ظرفیت ذخیره سازی افزون بر دو هزار و ۲۰۰ تن گندم را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز