خبرگزاری کار ایران

بیش از ۸ هزار تُن گندم در خراسان رضوی خریداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۷۵۰

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: در قالب خرید گندم انبار شده پارسال از کشاورزان استان با قیمت تضمینی امسال، ۸ هزار و ۳۵۴ تن محصول ثبت خرید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا نوری گفت: این میزان خرید از ۲۲ فروردین ماه آغاز و تا پایان روز بیستم اردیبهشت ماه با قیمت خرید تضمینی سال جاری با بهای هر کیلوگرم ۱۰۵ هزار ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: خرید گندم سال گذشته در ۲۴ شهرستان استان انجام شد و مبنای محاسبه قیمت خرید تضمینی در سال جاری یک درصد افت مفید و چهار درصد افت غیرمفید بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی افزود: سیلوهای دولتی در شهرستان‌های گناباد، تربت‌ حیدریه، تربت‌جام، سبزوار، قوچان، فیروزه و سیلوی شهید گل‌محمدی نقشه در مشهد کار دریافت محصولات انبار شده سال گذشته کشاورزان را بر عهده داشتند.

نوری ادامه داد: قیمت خرید تضمینی این محصولات مطابق نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شده در سال جاری ۱۰۵ هزار ریال است که در صورت تحویل محصول به مراکز دولتی ۱۰ هزار ریال به عنوان جایزه تحویل به این قیمت افزوده خواهد شد.

۱۴۲ هزار هکتار از کشتزارهای استان خراسان رضوی امسال به کشت دیم و ۱۲۶ هزار هکتار نیز به کشت آبی گندم اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز