خبرگزاری کار ایران

خرید تضمینی ۲۵ هزار تن گندم توسط تعاون روستایی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۱۳۱

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: امسال ۲۵ هزار تن گندم در چارچوب اجرای طرح خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان در سطح خراسان رضوی با نرخ تضمینی از گندمکاران این استان خریداری شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، ایرج ناصری‌مقدم مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: امسال ۲۵ هزار تن گندم در چارچوب اجرای طرح خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان در سطح خراسان رضوی با نرخ تضمینی از گندمکاران این استان خریداری شد.

وی افزود: این میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان در شهرستان‌های رشتخوار، سبزوار، تایباد، بردسکن، نیشابور، تربت‌جام، جوین، جغتای، مشهد، تربت‌حیدریه، چناران و سرخس صورت گرفت.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: ۳۰ مرکز خرید گندم به همین منظور امسال با مدیریت شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی در سطح این استان دایر و فعال شدند.

ناصری مقدم بیان کرد: بازدید‌های نظارتی گسترده کمی و کیفی نیز به طور مستمر امسال به منظور اطمینان از روال مناسب اجرای طرح خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان در سطح این استان انجام شد.

وی تصریح کرد: گروه‌های نظارت ستادی و شهرستانی در چارچوب این بازدید‌ها از مراکز خرید گندم، رعایت شیوه‌نامه‌ها و نظارت دقیق بر عملیات خرید برای کاهش ضایعات برداشت محصول را مد نظر داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز