خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

از مجموع ۶۰ قراردادمنعقد شده در شهربابک، ۱۷ واحد فعال مستقر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۰۰

با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان و نزدیکی به معادن، پیشنهاد می‌شود شهرک تخصصی مس در شهربابک ایجاد شود.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از کارخانه ذوب مس خاتون آباد، مجتمع مس شهر بابک و شهرک صنعتی بازدید بعمل آورد.

به گزارش ایلنا ازکرمان، ابریشمی، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در بازدید از شهرستان شهربابک گفت: با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان و نزدیکی به معادن، پیشنهاد می‌شود شهرک تخصصی مس در شهر بابک ایجاد شود.

وی به قرارداد‌های واگذاری زمین در این شهرک اشاره کرد و افزود: از مجموع ۶۰قراردادمنعقد شده در این شهرک، ۱۷ واحد فعال مستقر شده است که مسئولین شهرستان بایستی موضوع را پیگیری کنند.

ابریشمی در ادامه تصریح کرد: جهت واگذاری زمین به متقاضیان، زیرساخت‌های شهرک صنعتی بایستی مهیا شود، دراین خصوص قول می‌دهیم که زیرساخت‌های شهرک صنعتی را تکمیل و مشکلات مربوطه را رفع کنیم.

در ادامه بازدید فرماندار شهر بابک در ضمن اشاره به مشکلات مربوط به شهرک صنعتی شهربابک گفت: مشکل اصلی سرمایه‌گذاران و متقاضیان زمین، قیمت بالا و در اختیار گذاشتن تسهیلات لازم به آنهاست.

وی خواستار تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی شهربابک و در نظر گرفتن تصفیه خانه فاضلاب برای این شهرک شد.

در پایان جلسه جمع بندی سفر در مجتمع مس شهربابک تشکیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز