خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری فارس:

احیای کارخانه قند ممسنی شدنی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۳۱۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در حاشیه بازدید از کارخانه قند ممسنی شهرستان رستم گفت: راه اندازی دوباره این کارخانه در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی افزود: در این بازدید که به دستور استاندار فارس انجام شد، مسائل و مشکلات این کارخانه و کارگران آن از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

وی، ضمن یادآوری بازدید نماینده رئیس جمهور از کارخانه قند ممسنی در جریان سفر نخست رئیس جمهور به فارس در مهرماه 1400 ادامه داد: از آنجا که یکی از مهمترین سیاست ها و راهبردهای دولت مردمی سیزدم فعال شدن دو باره کارخانه های راکد و بازگشت مجدد آنها به چرخه تولید است، با بررسی های فنی که صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که امکان بازگشت این کارخانه به چرخه تولید وجود دارد.

وی اظهار کرد: بررسی ها نشان می دهد که مهمترین مسئله در مسیر راه‌اندای دو باره این کارخانه ،مطالبات کارگران آن است که از 10 سال گذشته تاکنون باقیمانده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: بر همین اساس به دنبال این هستیم که با پرداخت بخشی از مطالبات کارگران و حضور مجدد آنها در محل کار، زمینه برای فعال شدن فاز نخست این کارخانه که تولید شکر خام است، فراهم شود.

کارخانه قند ممسنی در سال ۱۳۴۴ خورشیدی با ظرفیت تولید ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن شکر در روز افتتاح و در آبانماه سال 1393 با شدت گرفتن مشکلات مالی تعطیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز