خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار گیلان:

کم کاری مدیران و مسئولان بزرگترین خیانت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۳۰۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان کم کاری مدیران و مسئولان را بزرگترین خیانت دانست و گفت: باید به صورت انقلابی و جهادی به مردم خدمت کنیم تا گردنه سخت فعلی را پشت سر بگذاریم‌.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین مصطفی‌پور امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه خدمت به مردم از ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حمایت و همراهی واقعی مردم توطئه دشمنان و دوران سخت را پشت سر گذاشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه با توجه به شرایط کشور و دشمنان کینه توزی که هدفی جز ناامید کردن مردم از انقلاب ندارند، کار کردن در جمهوری اسلامی سخت و حساس است ادامه داد: دشمن از خلأهای موجود به نفع خود بهره می‌برد و اگر این آسیب‌ها را از بین نبریم دشمن ضربات خود را می‌زند.

وی با اشاره به اینکه بهانه‌ای برای کم کاری وجود ندارد تصریح کرد: اگر عده‌ای در دوران دفاع مقدس و در طی این سال‌ها ایثار و از خودگذشتگی کردند، امروز نوبت مدیران است که مشکلات را حل کنند.

مصطفی‌پور کم کاری مدیران و مسئولان را بزرگترین خیانت برشمرد و عنوان کرد: وقتی دولتمردانی سال‌های سال کار را رها کردند و توجهی به مشکلات نداشتند، آسیب‌های سنگینی به کشور وارد شد لذا دولت فعلی وارث مشکلات زیادی بود اما در این مدت مشکلات زیادی را حل کرد اما گرفتاری‌ها و حملات دشمن بسیار زیاد است.

وی افزود: شأنیت مسئولان نوکری برای مردم است و باید از خداوند شاکر باشیم که توفیق خدمت به چنین مردمی را به ما داده است لذا باید با تمام توان برای حل مشکلات تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد: باید به صورت انقلابی، شبانه روزی و جهادی به مردم خدمت کنیم تا گردنه سخت فعلی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز