خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

سرمایه‌گذاری در حوزه مراقبت‌های بهداشتی هزینه‌های درمان را مدیریت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۰۹۴

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه مراقبت‌های بهداشتی اولیه و خودمراقبتی، هزینه‌های درمان را مدیریت می‌کند، گفت: خدمات و مراقبت‌های بهداشتی اولیه در تمامی مراکز درمانی باید جدی گرفته شود و با توجه به گروه‌های سنی مختلف خدمات ویژه و کارشناسی ارائه شود.

به گزارش ایلنا، آیت‌اله قربانعلی دری نجف‌آبادی در دیدار با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: سرمایه‌گذاری در بهداشت و توجه ویژه در امر پیشگیری، هزینه‌های درمان را از یک سو برای مردم و از سوی دیگر برای وزارت بهداشت کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: هزینه‌های سربار و کمرشکن درمان با تقویت امور پیشگیری قابل کنترل است و نظام سلامت کشور باید از درمان‌محوری به پیشگیری‌محوری تغییر جهت دهد. در این راستا الگوی تغذیه سالم و توجه به شاخص‌های امنیت غذایی نخستین گام در مسیر پیشگیری از انواع بیماری‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اظهار داشت: سبد غذایی مردم باید به سمت مصرف مواد مطلوب برود تا سلامت خانواده تأمین شود. بنابراین مسئولان مربوطه باید در این امر خطیر، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز