خبرگزاری کار ایران

با صلح و سازش ۹۹ درصدی؛

مرکز حل اختلاف ضیاءآباد رتبه ممتاز کشوری را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۴۸۴

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین از کسب رتبه ممتاز حوزه قضایی ضیاء آباد با صلح و سازش 99 درصدی پرونده‌های شورای حل اختلاف در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد حیدری گفت: مجموعه قضایی و شعب شورای حل اختلاف ضیاء آباد در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه برای نیل به اهداف ترسیم شده اقدامات مناسبی در شعب حل اختلاف به اجرا گذاشته و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و معتمدین در این زمینه موفقیت‌های بزرگی را به دست آورده است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین ادامه داد: مجموع تعداد پرونده‌های ورودی به شورای حل اختلاف ضیاءآباد در 5 ماهه گذشته 774 فقره و تعداد پرونده‌های مختومه 763 پرونده است که در نوع خود یک عملکرد بی‌سابقه در کشور است.

وی عنوان کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته و با رشد 3 درصدی آمار صلح و سازش در این حوزه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، در 5 ماهه سال جاری حوزه قضایی ضیاء آباد رتبه نخست استان و ممتاز کشور را کسب کرده است.

این مقام قضایی استان اضافه کرد: این در حالی است که میانگین آمار صلح و سازش در کشور 43 درصد و در استان قزوین 53 درصد بوده و این حوزه قضایی با عملکرد 99 درصدی از جایگاه ممتازی در کشور برخوردار است.

حیدری بیان کرد: با توجه به همین گزارش، شهرستان قزوین نیز با عملکرد 62 درصدی در صلح و سازش پروندهای ورودی به شورای حل اختلاف رتبه دوم استان را کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز