خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین خبر داد:

کسب رتبه نخست قزوین از نظر رشد تعداد موکب ها/تحقق۹۶ درصدی تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۲۴۸

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: چهار موکب استان طی 2 سال گذشته به 68 مورد افزایش یافته اند و قزوین از نظر رشد تعداد مواکب‌ جایگاه نخست کشور را به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حامد کبودوند در دیدار محمد جلال ‌مآب جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان افزود: در سال 95 میزان تحقق تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین بیش از 66 درصد بود که این رقم به مدد هم‌افزایی بین مسئولان استان و اعتماد مردم به بیش از 96 درصد رسیده است.

وی اضافه کرد: شفافیت در هزینه‌ها و ایجاد حس اعتماد در مردم از اصلی‎ترین اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین طی 2 سال گذشته بوده است.

کبودوند با بیان اینکه ستادهای بازسازی عتبات عالیات در شهرستان های استان نیز راه‌اندازی شده اند، اظهار داشت: جمع‌آوری نذورات مردمی به صورت کامل در تمام نقاط استان قزوین انجام می شود.

کبودوند یادآور شد: طرح توسعه حرم طفلان مسلم از سال گذشته آغاز شده و امیدواریم با مشارکت مردم خیر استان قزوین این طرح نیز زودتر از موعد مقرر به پایان برسد .

وی افزود: چهار موکب استان طی 2 سال گذشته به 68 مورد افزایش یافته اند و قزوین از نظر رشد تعداد مواکب‌ جایگاه نخست کشور را به دست آورده است.

کبودوند هفته گذشته در حکمی 2 ساله، در پست رئیس ستاد بازی عتبات عالیات استان ابقا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز