خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر ارشاد؛

احمدی، مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۶۹

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از ۲ ماه کش و قوس و رایزنی های مختلف گروههای سیاسی استان در حکمی " موسی احمدی " را به سمت " مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین " منصوب کرد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی " موسی احمدی " را به سمت " مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین " منصوب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن این حکم آمده است: نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت " مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین " منصوب می‌شوید.

در بخش دیگر این حکم بیان شده؛ امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور استان قزوین، در جهت رشد فضائل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه، دوم مرداد هفته جاری مراسم تکریم محمد حسین شفیعی ها، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین درکتابخانه امام خمینی " ره " برگزارخواهد شد و دکتر " موسی احمدی " به عنوان مدیرکل جدید سکان این اداره را به دست خواهدگرفت. شفیعی ها که از کارکنان آموزش و پرورش قزوین است و هم اکنون دبیر حزب موتلفه شاخه استان قزوین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز