خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

بررسی 40 پرونده قرارداد واگذاری راکد در شهرک‌های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۹۹۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: طی سال جاری در استان قزوین 40 پرونده قرارداد واگذاری حق بهره‌برداری برای واحدهای راکد و نیمه فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته در دو جلسه هیأت حل اختلاف و داوری به فسخ 20 قرداد منجر شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: با فسخ این قراردادها هشت و نیم هکتاراز اراضی صنعتی استان آزادسازی شده و به متقاضیان سرمایه‌گذاری که واجد صلاحیت باشند واگذار خواهد شد.

وی عنوان کرد: لازم است افرادی که زمین به آن‌ها واگذار می‌شود طی زمان مشخص شده نسبت به آغاز عملیات اجرایی و راه‌اندازی واحد تولیدی اقدام کند؛ در غیر این صورت قراردادها فسخ شده و زمین‌ها پس گرفته می‌شود؛ چرا که برای آماده سازی این زمین‌ها از هزینه‌های دولتی استفاده شده و عدم بهره‌برداری از آن‌ها به معنای هدر رفت این هزینه‌ها است.

صفاری گفت: در سالی که بر حمایت از تولید و مانع زدایی‌ها تاکید شده سایر قراردادهای واگذاری راکد نیز بررسی شده و برای آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود تا بتوان با استفاده از ظرفیت موجود به رشد اقتصاد استان و جذب سرمایه‌گذار جدید کمک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز