خبرگزاری کار ایران

در ارتباط ویدئویی با رئیس جمهور؛

۳۷۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان یزد تحویل مردم شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۶۰۹

امروز همزمان با هفته دولت سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی در استان یزد با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور به متقاضیان تحویل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مهران فاطمی در حاشیه مراسم تحویل سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بر اساس برنامه‌ای که برای استان یزد مشخص شده تعداد ۵۴ هزار واحد تکلیف ما بود که ۱۳۷ هزار نفر ثبت‌نام کردند و ۵۲ هزار و ۷۷۳ نفر تایید نهایی شدند.

وی افزود:‌ واحد های نهضت ملی مسکن در دستور کار استان یزد به صورت ویلایی روستایی، خودمالکی ۹۹ ساله ساخته شده و در اختیار متضاقیان قرار گرفته است.

استاندار یزد گفت:‌ تاکنون ۱۶ هزار و ۸۴۰ واحد واگذاری زمین در استان داشتیم که از این تعداد ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد در حال آماده سازی است و سعی داریم در کوتاه ترین زمان ممکن تمام و تحویل متقاضیان شود.

فاطمی تصریح کرد:‌ امروز هم سه هزار و ۷۰۴ واحد تحویل متقاضیان شده که از این تعداد ۹۶ واحد آپارتمانی است و مابقی به صورت ویلایی حیاط دار یک طبقه و مسکن روستایی و خودمالکی ساخته شده است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ امروز به مناسبت هفته دولت به صورت سراسری ۱۰۱ هزار و ۲۷۸ واحد مسکونی نهضت ملی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور در سراسر کشور به متقاضیان  تحویل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز