خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

تولیدکنندگان نوشت افزارهای ایرانی در استان حمایت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۹۳۲

استاندار فارس گفت: قطعا ارزش برخی کارهای فرهنگی از فعالیت‌ها و کارهای عمرانی هم بالاتر است چرا که زیرساخت‌های اصلی ما زیرساخت‌های فرهنگی است و اقدامات عمرانی در پی آن ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در دومین روز از هفته دولت در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی در شیراز، این نمایشگاه را از جمله کارهای فرهنگی ارزشمند دانست و افزود: استادان دانشگاه، مهندسان و پزشکانی که از همان ابتدا از نظر اعتقادی و هویت ملی و دینی باورمند شده و اعتقادات قوی تر و عمیق تری داشته باشند قطعا برای عمران، آبادی و توسعه کشور خودشان بیشتر تلاش خواهند کرد. 

استاندار فارس اظهار کرد: هر اقدام جدی عمرانی و توسعه‌ای که در کشور ما ایجاد شده به دست کسانی بوده که اعتقادات به کشور و دین خود داشته‌اند. 

ایمانیه با قدردانی از برگزار کنندگان این نمایشگاه و دستگاه هایی که حامی برگزاری نمایشگاه بودند افزود: سال گذشته نیز شاهد برگزاری این نمایشگاه بودیم که مورد استقبال مردم استان و به ویژه شیراز نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان بیشترین ارتباط را با نوشت افزار دارند توجه به این مبحث بسیار اهمیت دارد چرا که که آنچه در ذهن آنها شکل می گیرد تا پایان عمر ماندگار خواهد بود و اگر یک اتفاق ناخوشایند در ذهن آنها شکل گیرد مدیریت و کنترل آن برای خانواده ها دشوار خواهد شد.

استاندار فارس گفت: هم در مباحث فرهنگی و هم شکل گیری خانواده و استحکام خانواده و آنچه که ما از نظر عقیدتی به آن اعتقاد داریم اهمیت ویژه دارد.

ایمانیه اظهار کرد: از برگزار کنندگان این نمایشگاه تقاضا کردیم که آنرا به یک نمایشگاه دائمی تبدیل کنند و چنانچه برگزار کنندگان نمایشگاه تمایل داشته باشند که این نمایشگاه را در سایر شهرستان های استان نیز برپا کنند مدیران شهرستانی با آنها همکاری خواهند کرد.

وی افزود: همچنین انتظار است تولید قسمتی از نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در این استان انجام شود و ما قطعا از این صنایع حمایت خواهیم کرد.

خاطرنشان می سازد این نمایشگاه تا هفتم مهرماه در محل مجتمع تجاری فخرآباد واقع در دروازه کازرون برپا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز