خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

۴۵ پروژه و طرح نیمه تمام در لرستان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۹۹۴

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۱۹۰ هزار متر مربع پروژه و طرح نیمه تمام در قالب ۴۵ پروژه در لرستان وجود دارد.

سید آرش قیاسیان در گفت‌وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد: طبق اولویت‌های دولت‌های قبل و دولت فعلی طرح‌های بالای ۵۰ درصد در اولویت اجرا هستند که باید تکمیل و تحویل شوند بعد دنبال طرح‌های دیگر برویم.

وی افزود: در این زمینه نمایندگان مجلس می‌توانند به کمک ما آمده و یک موضوع را به وزارتخانه ببرند که بودجه بیشتری بگیرند تا ما بتوانیم با سرعت بیشتری پروژه را به پایان رسانده و پروژه جدیدی را شروع کنیم.

قیاسیان با اشاره به ساخت یک استخر در شهر دوره، بیان کرد: تاکنون افراد و قهرمانانی که در این شهر بودند به دلیل نبود امکانات مجبور بودند برای تمرین به خرم‌آباد بیایند که با احداث این استخر مقداری از این مشکلات حل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: برای انجام کارهای خانه جوان خرم‌آباد طبق صحبت‌هایی که با فرماندار شهرستان داشتیم بنا شد یک ساختمان در مرکز شهر به ما داده و آن‌را با  ساختمان فعلی تهاتر کنیم که بتوانیم به حوزه جوانان خدمات رسانی کنیم چون تغییر کاربری خانه جوان به مکان ورزشی به نوعی تخلف است.

وی با اشاره به لزوم افزایش مراکز مشاوره در سطح استان که اکنون ۱۰ مرکز هستند، بیان کرد: این دفاتر مشاوره در حوزه جوانان مقوله ازدواج و فرزندآوری را مورد تأکید قرار می‌دهند.

قیاسیان اضافه کرد: ما در لرستان ۷۰ هزار ورزشکار، ۶۰۰ هیئت ورزشی و ۱۰۰ سمن داریم که در زمینه فعالیت‌های ورزشی کار می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به این‌که در ایام تابستان شاهد استقبال از مدارس فوتبال بودیم، ادامه داد: این مدارس زیرنظر فدراسیون فوتبال هستند و ما سعی کردیم در اکثر شهرستان‌ها اقدامات خوبی در این زمینه داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت هیئت‌های کاراته و کشتی بانوان در لرستان بیان کرد: برای فعالیت بهتر در این زمینه به همکاری بین‌بخشی نیاز است که در این زمینه در سال گذشته با کمک‌های استاندار لرستان توانستیم فعالیت‌های خوبی داشته باشیم.

قیاسیان با اشاره به برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان در رابطه با ورزش سوارکاری بیان کرد: استان ما خواستگاه اسب و پرورش آن بوده و تا حدود مورد سهل انگاری قرار گرفته که در این زمینه اقدام به احداث یک پیست اسب‌دوانی کردیم که برای این امر به ۷۰ هکتار زمین نیاز داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشار به این‌که در حال حاضر سرانه ورزشی ما برای هر نفر ۶۱ سانتی‌متر است، تصریح کرد: ۱۹۰ هزار متر مربع پروژه و طرح نیمه تمام در قالب ۴۵ پروژه داریم که در صورت تکمیل ۱۱ سانتی‌متر به سرانه ما اضافه می‌شود که برای این امر ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز