خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۱۰۰ سمن در سطح لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۲۰۷

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از فعالیت ۱۰۰ سمن در سطح استان خبر داد.

آرش قیاسیان در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به فعالیت ۷۰ هزار ورزشکار، ۶۰۰ هیأت ورزشی و ۱۰۰ سمن در سطح لرستان، اظهار کرد: در سطح استان مدارس فوتبال داریم که زیر نظر فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کنند.

قیاسیان با اشاره به فعالیت هیأت کاراته و کشتی بانوان، بیان کرد: در این راستا به یک همکاری بین بخشی نیاز است و در مسابقات ۱۴۰۱ با کمک استاندار لرستان توانستیم مشارکت خوبی داشتیه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: حمایت‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی و همکاری مطلوب هیات‌های شهرستانی از ارکان اصلی رشد فعالیت‌ها و عملکرد هیات انجمن‌های ورزشی لرستان است.

وی ادامه داد: هیأت‌های ورزشی لرستان با برنامه‌ریزی بیشتر و مدون‌تر زمینه قهرمان پروری داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در ادامه تصریح کرد: استان خواستگاه اسب بوده به همین لحاظ برای سوارکاری در لرستان برنامه داریم که برای احداث پیست اسب‌دوانی به ۷۰ هکتار زمین نیاز داریم.

وی با اشاره کسب مقام‌های ملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران لرستان، اضافه کرد: جشنواره مینی فوتبال را داریم که تاکنون ۱۵۰۰ تیم ثبت نام کردند که از نظر ثبت‌نامی رتبه دهم کشو را داریم و توانستیم علاقه‌مندان را به این مسابقات دعوت کنیم.

قیاسیان در رابطه با پروژه‌های عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان، بیان کرد: ورزشگاه ماسور خرم‌آباد ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما در گلدشت غربی یک استخر داریم که ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز