خبرگزاری کار ایران

در جهرم فارس رخ داد؛

حادثه در نمایش دیوارمرگ هفت مصدوم به جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۸۱

بر اثر انفجار در باک یکی از ۲ موتورسیکلت حاضر در نمایشی با عنوان دیوارمرگ، هفت مصدوم به بیمارستان منتقل شدند که شدت جراحت یک نفر بیشتر بوده است.

به گزارش ایلنا، شامگاه پنجشنبه یکی از ۲ موتورسیکلت حاضر در نمایش آکروباتیک پارک کوهسار شهر جهرم، به دلیل نشتی بنزین، دچار انفجار باک شد و آتش به دیواره چوبی محل نمایش سرایت کرد.

آتش‌نشانی ساعت گزارش آتش سوزی را ۲۰ و ۲۲ و علت وقوع آتش سوزی را نشت بنزین از یک موتورسیکلت در حال نمایش اعلام کرده است. چوبی بودن سازه و وجود چتری قابل اشتعال روی آن، منجر به سرعت انتقال و انتشار حریق شده است.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی جهرم گفت: در این حادثه تیم‌های اعزامی اورژانس، ۷ مصدوم را به بیمارستان منتقل کرده است.

محمد جواد موحد اضافه کرد: از بین این 7 نفر، راکب موتورسیکلت، با وضعیت وخیم در آی سی یوبه دلیل سوختگی و وارد شدن ضربه به سر و یکی از مصدومان با جراحت سوختگی حدود ۳۰ درصد در بیمارستان پیمانه جهرم بستری هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه، هیچ مصدومی به شیراز منتقل نشده است، گفت: ۵ نفر از مصدومان منتقل شده به بیمارستان، همان ساعات اولیه مرخص شدند.

موحد خاطرنشان کرد که شماری از افراد حاضر در محل نیز دچار جراحت‌های سطحی شده بودند که با مراجعه به اورژانس، تحت مداوای سرپایی قرار گرفتند.

شهردار جهرم نیز گفت: در بررسی‌های تکمیلی علت وقوع حریق محل موسوم به دیوار مرگ پارک کوهستان، بی احتیاطی موتورسوار بوده است.

اسداللهی در حاشیه بازدید از محل وقوع حادثه در پارک کوهستان جهرم، گفت: در اخبار اولیه علت حادثه نشتی بنزین موتورسیکلت اعلام شده بود اما بعد از بررسی دقیق‌تر و مشاهده فیلم‌ها و مشورت با کارشناسان، علت بی احتیاطی راکب موتورسیکلت بوده است.

اسداللهی گفت: براساس این بررسی و مشورت‌ها، بی احتیاطی راکب باعث سقوط و واژگونی موتورسیکلت و آتش‌گرفتن آن و مجموعه محل برگزاری عملیات آکروباتیک بوده است.

اسداللهی در عین حال تاکید کرد که نظریه نهایی در مورد حادثه توسط تیم‌های مربوطه در حال بررسی بوده و در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

شهردار جهرم نیز یادآوری کرده که حدود ۸۰ درصد از سازه ایجاد شده برای اجرای برنامه موتورسواری، چوبی بوده و همین امر در شعله‌ور شدن حریق اثرگذار است.

اسداللهی خاطرنشان کرده است که این مجموعه اکروباتیک تحت قرار داد باشگاه ورزشی شهرداری بوده و مجوزهای لازم برای بازی‌های مربوطه را داشته است.

روابط عمومی شهرداری جهرم اعلام کرده که به جز راکب موتورسیکلت، سایر مصدومان از بیمارستان مرخص شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز