خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

اقدام تروریستی حرم شاهچراغ نشان دهنده زبونی دشمن است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۲۲۹

استاندار فارس در حاشیه تشییع شهدای شاهچراغ (ع) گفت: اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) نشان دهند زبونی دشمن و ناامیدی از مقابله رو در رو با فرزندان غیور ملت است.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در حاشیه آیین تشییع شهیدان غلامعباس عباسی و محمد جهانگیری ۲ شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)  افزود: قطعا مردم قدردان و حق شناس شیراز و فارس می‌دانند که با حضور در مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهیدان چه عبادت بزرگی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: هر کس که امروز در آیین تشییع این ۲ شهید که عمری را به عبادت خداوند و خدمت به مردم گذرانده‌اند شرکت کرده سعادتمند است.

استاندار فارس اظهار کرد: این حضور گسترده این پیام مهم را دارد که هرچه دشمنان بیشتر تلاش می‌کنند میزان علاقه و حُب مردم به اهل بیت (ع) بیشتر می‌شود.

ایمانیه افزود: بنا به اعلام تولیت شاهچراغ (ع) تعداد زائران این حرم مطهر نسبت به قبل از حادثه تروریستی سال گذشته بیش از سه برابر شده است.

 سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز صبح امروز در مراسم تشییع دو شهید حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حضور یافت.

عارف نوروزی در حاشیه این برنامه ضمن تشرف به حرم مطهر با حجت‌الاسلام و المسلمین کلانتری تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی نیز گفت‌و‌گو و دیدار کرد.

نوروزی در حاشیه آیین تشییع شهیدان غلامعباس عباسی و محمد جهانگیری ۲ شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) بیان کرد: حضور گسترده مردم در این آیین نشان دهند نهایت انزجار و بیزاری مردم از این اقدامات تروریستی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم مقاوم ایران اسلامی تا آخر در مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصریح کرد: مردم ما با حضور در صحنه نشان دادند که نسبت به چنین حرکت‌هایی بیزار هستند و در مقابل دشمن تا آخر ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز