خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد اربعین اداره کل راه و شهرسازی استان;

تقاطع غیر همسطح محمدیار_نقده در آذربایجان غربی زیر بار ترافیک رفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۹۱

دبیر ستاد اربعین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: روند اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار بیش از ۹۹ درصد پیشرفت اجرایی دارد و بخش‌هایی از این تقاطع زیربار ترافیک رفته است.

به گزارش ایلنا، آرش امینی در بازدید خبرنگاران از طرح‌های راهسازی منتهی به پایانه مرزی تمرچین اظهار داشت: روند اجرای طرح تقاطع سه راهی محمدیار با جدیت دنبال می‌شود تا تردد زائران اربعین در این محور به سهولت و روان صورت گیرد.

وی بیان کرد: سه‌راهی محمدیار از محورهای پرتردد در ایام اربعین بوده ودر همین راستا بهره‌برداری از تقاطع سه راهی محمدیار با جدیت دنبال می‌شود.

دبیر ستاد اربعین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار معظل ترافیکی در کریدور بزرگراهی غرب کشور را رفع می‌کند و زمینه ارتباط نقده به بناب و زمینه تردد زائران اربعین را تسهیل می‌کند.

امینی افزود: بهره‌برداری از این طرح در کاهش بروز تصادفات و تلفات جاده‌ای و رونق تردد زائرین اربعین حسینی نقش موثر و ویژه دارد.

وی اضافه کرد: برای روند اجرای تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و این طرح در مراحل پایانی است.

دبیر ستاد اربعین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات اجرایی ۷.۵ کیلومتر از قطعه ۲، محور سه‌راهی محمدیار- بناب در دست اجرا بوده و این طرح ۴۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

امینی گفت: برای اجرای این طرح یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این طرح ۴۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد و اجرا و بهره‌برداری از این طرح موجب کاهش ترافیک‌جاده‌ای و کاهش تصادفات می‌شود.

دبیر ستاد اربعین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طبق قرارداد اجرای طرح طی یک سال انجام می‌شود و زیربارترافیک می‌رود.

امینی  کاهش ۳۰ کیلومتری مسیر محمدیار- بناب، کاهش آلایندگی زیست محیطی، حفظ تالاب‌های منطقه کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی را از اهم مزیت‌های بهره‌برداری از محور سه‌راهی محمدیار- بناب عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز