خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفا فارس خبر داد؛

آبرسانی دائم به ۲ هزار و ۷۲۲ واحد مسکن ملی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۶۵۹

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: آبرسانی دائم به ۲ هزار و ۷۲۲ واحد از ۱۵ سایت مسکن ملی در استان انجام شد.

به گزارش ایلنا، علی جان صادق پور اظهار کرد: ۱۶۹ سایت مسکن ملی در شهرستان‌های استان وجود دارد که از این تعداد تأمین آب آشامیدنی ۱۴۳ سایت با ۸۶ هزار و ۳۴۵ واحد مسکونی در حوزه فعالیت‌های شرکت آبفا استان فارس است.

وی گفت: برای اجرای طرح‌های آبرسانی به ۱۴۳ سایت مسکن ملی در استان به ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تاکنون با صرف اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد تومان آبرسانی دائم به ۱۵ سایت مسکن ملی در ۱۳ شهرستان با تعداد ۲ هزار و ۷۲۲ واحد صورت گرفته است.

صادق پور با تأکید بر این مهم که مجدانه پیگیر اجرای طرح‌های آبرسانی دائم به مسکن ملی سایر شهرستان‌های استان هستیم، ادامه داد: در حال حاضر مناقصه اجرای زیر ساخت طرح‌های آبرسانی دائم به سایت‌های مسکن ملی شهرستان‌های فیروزآباد، خنج و فاز ۲ اقلید برگزار شده و در حال طی مراحل بعدی است.

وی افزود: همچنین در شهرستان‌های داراب و ارسنجان نیز در مرحله تهیه اسناد مناقصه هستیم که به زودی با برگزاری مناقصه وارد فاز اجرا خواهیم شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص اجرای طرح‌های فاضلاب در سایت‌های مسکن ملی استان تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در ۱۴۳ سایت مسکن ملی در استان نیز به ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تاکنون مناقصه اجرای خط انتقال فاضلاب مسکن ملی آباده برگزار شده است و در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز