خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کار استان مطرح کرد؛

تدوین سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در لرستان / ثبت اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۳۷۱

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از تدوین سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا در جلسه کارگروه اشتغال استان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی اشتغال تعهد شده خود را محقق کنند، اظهار داشت: با توجه به اعلام تعهد ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری که باید تا پایان امسال محقق شود، بایستی این ادارات اشتغال ایجاد شده خود را پس از بررسی و صحت سنجی کامل در سامانه رصد به ثبت برسانند.

وی با تأکید بر اینکه خروجی همه طرح‌ها، باید به اشتغال پایدار منجر شود، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به متقاضیان و بنگاه‌های اقتصادی  با دو اولویت بهره‌برداری سریع و اشتغال بیشتر انجام می‌شود و برای تسریع در جذب اعتبارات، هماهنگی بین دستگاه‌ها و بانک‌های عامل  و سایر نهادهای دیگر در معرفی طرح‌های استان لازم و ضروری است.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای مردمی و بانک‌های استان در تدوین سند توسعه اشتغال اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه رسیدن به چشم انداز توسعه و اشتغال باید نقشه راه و برنامه ریزی مدونی صورت گیرد، گروه کاری اشتغال تشکیل و با برگزاری جلسات متعدد و بررسی ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی استان سند اشتغال و سرمایه گذاری لرستان توسط کارشناسان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تدوین شد.

ناصری نیا خاطر نشان کرد: این سند با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی استان در بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، کشاورزی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی تهیه و تنظیم شده است.

وی تصریح کرد: سند اشتغال و سرمایه گذاری لرستان در شورای توسعه و برنامه ریزی استان بررسی و پس از تایید اجرایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: اشتغال مهم‌ترین دغدغه ما بوده و به علت محدودیت فرصت‌های شغلی به‌ویژه دستگاه‌های دولتی باید نسبت به آینده‌نگری، برنامه‌ریزی و تغییر نگاه به فرهنک کار و اشتغال در استان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز