خبرگزاری کار ایران

طی سال گذشته؛

بیش از 20 هزار میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۷۲۸

استاندار لرستان گفت: بیش از 20 هزار میلیارد تومان سال گذشته در این استان سرمایه‌گذاری شد و در این راستا فرصت‌های شغلی قابل‌قبولی ایجاد شد.

به گزارش ایلنا ، فرهاد زیویار در جلسه بررسی تبصره 16 قانون بودجه لرستان با تاکید بر اینکه  مدیران دستگاه‌های اجرایی دو هفته فرصت دارند مشکلات موجود در دستگاه تحت مدیریت خود را به‌منظور معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات اشتغال برطرف کنند ، اظهار کرد :  هماهنگ‌کردن دستگاه‌های اجرایی و ظرفیت‌های موجود به‌منظور پرداخت حداکثری و بابرنامه تسهیلات از اهداف جلسه بررسی تبصره 16 قانون بودجه است.

وی با بیان اینکه جلسه بعدی بررسی تبصره 16 قانون بودجه قبل از پایان سال برگزار می‌شود، افزود: پرداخت تسهیلات تبصره 16 در راستای ایجاد اشتغال بسیار مهم و اثرگذار است.

استاندار لرستان بیان کرد: بخشی از مشکلات موجود کشوری است و باید آن‌ها را پذیرفت، اما در مواردی که دستگاه‌های اجرایی لرستان باید زمینه را فراهم کنند انتظار می‌رود به بهترین وجه کمی و کیفی انجام شود.

زیویار همچنین با اشاره به اینکه جلسه تبصره 16 قانون بودجه با رویکرد کلان استانی برگزار می‌شود، گفت: انتظار می‌رود اگر اختلاف‌نظری بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد به‌صورت نشست‌های بین‌دستگاهی با هماهنگی معاون هماهنگی امور اقتصادی رفع و رجوع شود.

وی همچنین به کارنامه قابل قبول جذب و پرداخت اعتبارات تبصره 16 در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته جزو 10 استان برتر کشور بودیم و تسهیلات خوبی به متقاضیان اشتغال پرداخت شد که جای تقدیر دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز