خبرگزاری کار ایران

تشکیل ۵۰ پرونده برای مشاورین املاک متخلف در بروجرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۴۴۷

فرماندار بروجرد گفت: حدود ۵۰ پرونده تخلفاتی برای مشاورین املاک متخلف در این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، مسلم مرادی در حاشیه بازدید از مشاورین املاک بروجرد در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه طرح تشدید برخورد با مشاورین املاک متخلف در بروجرد، اظهار داشت: در راستای ساماندهی وضعیت اجاره‌بها و کنترل قیمت مسکن در شهرستان، طرح پایش و نظارت بر عملکرد مشاورین املاک و بنگاه‌های معاملات ملکی در بروجرد آغاز شد.

فرماندار بروجرد افزود: بدین منظور با تشکیل ۳ اکیپ بازرسی از ادارات صمت، تعزیرات حکومتی، اصناف و پلیس نظارت بر اماکن عمومی، نظارت و بازرسی بر مشاورین املاک و بنگاه‌های معاملات ملکی سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

مرادی اضافه کرد: چنانچه در طرح نظارتی مشخص شود بنگاهی فاقد پروانه کسب بوده و یا مبالغی بیشتر از دو درصد قانونی کمیسیون دریافت کرده و یا تخلفات دیگری مرتکب شده باشد، به‌شدت با آن برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی مردم، از شهروندان انتظار می‌رود در فصل جابجایی رعایت حال مستأجرها را داشته باشند و از پیشنهاد دادن قیمت‌های نامتعارف و کرایه‌های سنگین تا حد امکان خودداری کنند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۵۰ واحد مورد رصد و بازرسی قرار گرفته که حدود ۵۰ پرونده تخلفاتی تشکیل و یک واحد نیز به دلیل نداشتن مجوز پلمب شد.

مرادی اظهار کرد: طرح نظارت و بازرسی مشاورین املاک و بنگاه‌های معاملات ملکی در سطح شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز