خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

بیش از هزار شکایت مردمی در حوزه کالا‌های اساسی قزوین رسیدگی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۹۰۶

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: یک هزار و ۴۶۶ شکایت مردمی برای کالا‌های اساسی در قزوین رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جمشید خدایاری از بررسی یک هزار و ۴۶۶ مورد شکایت مردمی با سامانه ۱۲۴ از ابتدای سال جاری تاکنون در قزوین خبر داد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: با اعزام بازرسان سازمان جهاد کشاورزی به موارد اعلامی ۷۰۸ مورد تخلف محرز و ۴۹۷ تخلف نیز با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

خدایاری اضافه کرد: ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته در مراکز عرضه کالا‌های اساسی ۲۰ میلیارد تومان است و این تخلفات به ترتیب بیشترین فراوانی شامل اجرا نکردن تکالیف صنفی، درج نشدن قیمت بر روی کالا، کم فروشی، فقدان نرخنامه مصوب، گران فروشی، رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی، عرضه خارج از شبکه و تداخل صنفی است.

به گفته وی، ۴۲۱ فقره از پرونده‌های تشکیل شده منجر به صدور حکم شده و ۷۶ پرونده در انتظار دریافت احکام قضایی است.

 سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: روزانه تیم‌های متشکل از بازرسان سازمان و بسیج اصناف به موارد اعلامی در سامانه ۱۲۴ رسیدگی می‌کنند و بر اساس هماهنگی تازه به عمل امده با فرمانداری قزوین واحد‌هایی که بیشترین تماس و شکایت را داشته باشند با بازرسی و نظارت سرزده روبرو شده و با برخورد‌های قانونی روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز