خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

خبرنگاران قزوین در اعتراضات سال قبل مشمول عفو رهبری شدند/ برخی تحت تاثیر رسانه‌ها قصد انفجار خطوط گاز را داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۰۰۹

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: فضای رسانه استان نسبت به سایر استان‌ها بهتر است؛ البته بیشتر از ۶۰ درصد نمی‌توانم نمره دهم که دلیل دارد، در اعتراضات برخی همراهی کردند، برخی در بزنگاه‌هایی که نیاز داریم کنار می‌کشند که مبادا فالورهایش را از دست بدهد، اما تمام این موارد مشمول عفو رهبری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین عصر امروز با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات برگزار شد.

۶۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده بود که از نفرات برتر بخش‌های مختلف تجلیل شد.

حسین رجبی با تاکید به اهمیت رسانه و مقایسه آن با قلب به عنوان مهم‌ترین عنصر در انسان گفت: رسانه مانند قلب در جوامع کار می‌کند، برخی پرونده‌ها به دلیل باورپذیری رسانه‌ها شکل گرفته، البته رسانه ابعاد مثبت هم دارد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب قزوین قدرت رسانه به گونه‌ای است که می‌تواند حتی سرنوشت یک کشور را تغییر دهد، با وجود این مورد توجه قرار نگرفته و اثر آن را در سال گذشته دیدیم.

رجبی با بیان اینکه ما از ظرفیت رسانه هیچ استفاده‌ای نکرده‌ایم، گفت: قبل از اغتشاشات روزانه پنج هزار خبر علیه جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد که این میزان در زمان اغتشاشات به یک میلیون خبر در روز رسید.

وی عنوان کرد: در اغتشاشات پرچم کشور را آتش زدند اما شامل عفو رهبری شدند و حتی پرونده کیفری هم برای آن‌ها تشکیل نشد که این اقدام از ابتدای انقلاب تاکنون بی سابقه است.

رجبی ادامه داد: در فضای رسانه به نام "زن زندگی، آزادی" روسری را از سر خانم‌ها برداشتند و فراتر از آن در برخی موارد لخت و عریان هستند، باید یادمان باشد که جمهوری اسلامی به راحتی به دست نیامده و برای آن خون شهدا داده شده است.

این مقام قضایی استان قزوین ادامه داد: وظیفه من و شما چیست، آیا به نام مطالبه‌گری می‌توان هر مطلبی را زد و تخریب کنیم، واگذاری زمین‌های ۱۵۰ هکتاری در قمیک مطرح می‌شود که آن را پیگیری کردم.

برخی می‌خواهند کشور را دو دستی تقدیم غرب کنند

رجبی اظهار کرد: مشکلات معیشتی وجود دارد اما با همدلی کشور را می‌سازیم، باید توجه داشت که با بی بند و باری و فحشا کشور ساخته نمی‌شود، افرادی که دنبال این امر هستند می‌خواهند کشور را دو دستی تقدیم غرب و اروپا کنند.

وی عنوان کرد: در زمان شلوغی‌های سال گذشته، برخی جوان‌ها با تاثیر از یک کانال و رسانه تصمیم داشتند لوله گاز را یکی از بخش‌ها منفجر کنند، تمام این جوانان دستگیر ولی در نهایت مشمول عفو رهبری شدند. 

خبر، گزارش و تحلیل، عکس و گزارش تصویری، مصاحبه، کلیپ و ویدئوهای خبری، سرمقاله و یادداشت، تیتر و بخش ویژه بلاگرها بخش‌های این جشنواره بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز