خبرگزاری کار ایران

غرق شدن کودک ۷ ساله و پیرمرد ۷۰ ساله در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۲۳۲

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در حوادثی جداگانه یک کودک هفت ساله و یک پیرمرد ۷۰ ساله به علت غرق شدن جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن کودکی هفت ساله در یکی از استخرهای شهر کرمانشاه، تیمی از ماموران در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل، شخصی به ماموران مراجعه و عنوان کرد پسر هفت ساله‌اش در استخر حین شنا کردن در قسمت جکوزی به دلایل نامعلومی غرق و خفه شده است.

دلیری تصریح کرد: طبق اظهارات این شخص، پیکر کودک هفت ساله از استخر بیرون آورده شده و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌شود، اما بر اثر خفگی در مسیر متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حادثه دیگر نیز شخصی به ماموران پاسگاه سراب نیلوفر مراجعه و عنوان کرد پدرش برای شنا به مجتمع تفریحی این منطقه (سراب نیلوفر) مراجعه کرده و پس از گذشت ساعت‌ها هنوز بازنگشته است.

وی ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد شخص مفقودی در داخل آب سراب غرق شده و جان خود را از دست داده است.

دلیری با ابراز تاسف از این حوادث تلخ، یادآوری کرد: اجساد کودک هفت ساله و پیرمرد ۷۰ ساله جهت تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی ارجاع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز