خبرگزاری کار ایران

کشف گوشی‌های هوشمند سرقتی با هوشیاری مرزبانان هنگ تایباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۹۵۰

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف ۶۳ گوشی هوشمند سرقتی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور موفق به کشف ۶۳ دستگاه تلفن همراه قاچاق طی ۲۴ ساعت گذشته شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در حین کنترل خودروهای خروجی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و پس از بازرسی آن موفق شدند ۶۳ گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کنند. 

 شجاع تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی گوشی های تلفن هوشمند سرقتی را ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد نمودند و مرزبانان راننده خودرو را دستگیر و به همراه گوشی های مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح دادند. 

این مقام مسئول مرزبانی استان در ادامه نیز بیان داشت: گوشی های سرقتی تحویل اداره آگاهی می شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن در سراسر کشور خواهد شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با قدردانی از تلاش های مرزبانان در راستای جلوگیری از سرقت و قاچاق اموال هموطنان گفت : مرزبانان استان خراسان رضوی در طول شبانه روزی از مرزهای استان حراست و پاسداری می کنند و قاطعانه در برابر هرگونه قاچاقی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز