خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی استان خبر داد؛

کشف محموله گوشی‌های هوشمند سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۸۲۸

فرمانده مرزبانی استان از کشف ۵۲۵ گوشی هوشمند قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار مجید شجاع در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان، مرزبانان هنگ تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور موفق به کشف ۵۲۵ دستگاه تلفن همراه قاچاق طی دو عملیات جداگانه شدند.

سردار شجاع در ادامه تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در حی کنترل خودروهای در حال خروج از کشور به یکدستگاه تریکی مشکوک و پس از توقیف و بازرسی آن ۲۳۵ گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه ای در قسمت کابین راننده جاساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه از عملیاتی دیگر که منجر به کشف تعداد قابل توجهی گوشی قاچاق شد خبر داد و خاطر نشان کرد: مرزبانان ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ تایباد موفق شدند از یکدستگاه خودروی تریلی دیگر ۲۹۰ گوشی سرقتی را که بطرز بسیار ماهرانه ای در قسمت بار خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

وی با اشاره به توقیف هر دوستگاه تریلی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی ۵۲۵ دستگاه گوشی تلفن قاچاق را بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند و مرزبانان نیز ۲ متهم را به همراه گوشی های مکشوفه تحویل مراجع قضایی دادند. 

این مقام مسئول در مرزبانی استان در ادامه نیز بیان داشت: گوشی ها سرقتی تحویل اداره آگاهی می‌شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان در پایان با قدردانی از تلاش های مرزبانان در راستای جلوگیری از اموال هموطنان، گفت : مرزبانان استان خراسان رضوی در طول شبانه روزی از مرزهای استان حراسان و پاسداری می کنند و قاطعانه در برابر هرگونه قاچاقی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز