خبرگزاری کار ایران

استاندارفارس:

فارس از ظرفیت‌های خوبی برای همکاری با بولیوی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۴۶۷

استاندار فارس در دیدار با «رومینا گوادالوپه پرز راموس» سفیر بولیوی در ایران در خصوص گسترش همکاری‌های فرهنگی و اقتصادی این استان با کشور بولیوی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا،  محمد هادی ایمانیه با اشاره به روابط دوستانه دو کشور ایران و بولیوی افزود:  فارس یکی از قدیمی‌ترین استان‌های ایران است و آثار ثبت شده جهانی بسیاری همچون تخت جمشید و پاسارگاد در این استان قرار دارد.

وی ادامه داد: یکی از بهترین زمینه‌های تبادلات فرهنگی بین دو کشور که فارس می‌تواند جزو پیشتازان این تبادل فرهنگی باشد، بحث رفت و آمد گردشگر است که ما از این اتفاق استقبال می‌کنیم.

استاندار فارس اظهار کرد: زمینه دیگر تبادلات فرهنگی بین ایران و بولیوی مباحث علمی و دانشگاهی است که در این زمینه نیز استان فارس دارای دانشگاه‌های بزرگ و فعالی هم در حوزه‌های مهندسی و علوم پزشکی است.

ایمانیه گفت: در همین راستا، هم برای تبادل و پذیرش دانشجو و هم ارائه خدمات مرتبط با سلامت آماده همکاری هستیم.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های فنی، مهندسی و عمرانی استان، بر همکاری در حوزه‌های مربوطه تاکید کرد.

استاندار فارس گفت: یکی از زمینه‌های دیگر همکاری، بحث صنایع دستی است که در این زمینه نیز آماده برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و سایر محصولات استان در کشور بولیوی هستیم و در مقابل از برپایی نمایشگاه محصولات کشور بولیوی در استان فارس هم استقبال می‌کنیم.

ایمانیه، با اشاره به ارائه خدمات فرودگاهی از جمله در بحث صدور ویزا نیز گفت: شهروندان و گردشگران کشور بولیوی می‌توانند در فرودگاه بین المللی شیراز از خدمت صدور ویزا در محل فرودگاه استفاده کنند.

استاندار فارس همچنین از رئیس جمهوری بولیوی دعوت کرد در صورت سفر به ایران از شهر شیراز نیز دیدن کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز