خبرگزاری کار ایران

سرپرست هلال احمر استان خبر داد؛

دریافت مجوز راه اندازی ۳ پایگاه امداد و نجات بین شهری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۷۸۲

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان از دریافت مجوز راه اندازی ۳ پایگاه امداد و نجات بین شهری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، هادی سلیمی در گفت وگو با خبرنگاران از دریافت مجوز راه اندازی ۳ پایگاه ثابت امداد و نجات در استان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در سطح استان به صورت شبانه روزی و در طول سال فعالیت خواهند کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به وظایف ذاتی مجموعه هلال‌احمر، هدف از افزایش پایگاه‌های امداد و نجات را کاهش زمان حضور تیم‌های عملیاتی در مواقع بروز حوادث و کاهش آسیب‌پذیری ها است.

وی افزود: راه اندازی پایگاه امداد و نجات شالده شفت، کلید بر صومعه‌سرا و پونل رضوانشهر از اقدامات یک ماه گذشته بوده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان تاکید کرد: امیدواریم با افزایش احداث پایگاه‌های امداد و نجات، چتر امدادی را در سطح استان گسترده‌تر کرده تا خدمات مطلوب‌تری را به مردم ارائه کنیم.

با راه اندازی پایگاه‌های مذکور بیش از ۱۹۰۰ متر مربع به فضای امدادی استان گیلان اضافه شده و امکانات لجستیکی به تعداد سه دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودروی ست نجات تیپ ۲ و یک فروند قایق جیمینی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز