خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌ فرهنگی گیلان خبر داد؛

شتاب گیری احیای فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۰۹۷

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به شتاب گیری احیای فرصت‌های سرمایه گذاری دربخش گردشگری گفت: در کمیته فنی ۷۲ فرصت سرمایه گذاری حوزه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، ولی جهانی در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: توجه به زیرساخت‌های گردشگری گیلان در حوزه‌های مختلف مورد تاکید است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته فنی اداره کل میراث فرهنگی گیلان افزود: در این کمیته ۷۲ فرصت سرمایه گذاری حوزه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت که ۶۸ طرح آن پذیرفته و تصویب شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به ماهیت طرح فرصت‌های سرمایه گذاری در این استان اضافه کرد: غالب طرح‌های مصوب کمیته فنی، بوم گردی‌ها و اماکن اقامتی بود.

جهانی با اشاره به اقدامات ارزشمند در حوزه احیای فرصت سرمایه گذاری در بخش گردشگری در سال جاری بیان کرد: احیای فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش گردشگری در گیلان با شتاب تندی در حال انجام است.

وی با اشاره به استقبال کم نظیر سرمایه گذاران در بخش گردشگری گیلان افزود: قابلیت‌های متنوع گردشگری در گیلان، سوق دهنده و انگیزه بخش برای سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این استان شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه گذاری در استان معرفی می‌شوند، گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و جشنواره‌های متنوع در نقاط مختلف گیلان منتج به شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش گردشگری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز