خبرگزاری کار ایران

خسارت بیش از ۲ میلیارد تومان سیل اخیر به تاسیسات آب خراسان‌ شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۶۰۸

سیل اواخر هفته گذشته، ۲ میلیارد و ۲۷۹ میلیون تومان به تاسیسات آب و فاضلاب روستایی و شهری استان خسارت زد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: یک میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان از این میزان خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان بجنورد، ۱ میلیارد تومان و ۱۰۰ میلیون به شهرستان اسفراین و ۶۰ میلیون تومان به شهرستان مانه و سملقان وارد شده است.

وی افزود: سیل اخیر مشکلاتی در حوزه آبرسانی بوجود آورد که تاسیسات خسارت دیده بنابر ضرورت تامین آب شرب به صورت موقت تعمیر شد.

نعیمی گفت: جبران و رفع کامل مشکلات آبرسانی مناطق سیل زده نیازمند تامین اعتبار ملی و استانی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به فعالیت نیرو‌های شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در ایام بحرانی، گفت: تیم عملیاتی و واکنش سریع کلیه شهرستان‌های استان در ایام صدور هشدار هواشناسی در آمادگی کامل بودند و در زمان وقوع سیل تمام تلاش خود را برای تامین آب شرب و رفع آبگرفتگی معابر و منازل مناطق سیل زده و تامین آب شرب مناطق سیل زده به کار گرفتند.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۲۹ هزار مشترک آب در شهرها، ۱۲۷ هزار مشترک آب در روستا‌ها و ۸۶ هزار مشترک فاضلاب در سطح استان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز