خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

تلاش برای تامین خانه‌ استیجاری ارزان در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۹۳۸

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: تامین واحدهای مسکونی استیجاری ارزان قیمت در دستور کار مدیران ارشد این استان است.

به گزارش ایلنا، مرتضی شریفی در جلسه ساماندهی واحدهای مسکونی خالی از سکنه در شیراز، گفت: در راستای اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم و اهمیت عرضه واحدهای مسکونی خالی، تامین واحدهای مسکونی استیجاری با قیمت مناسب به عنوان یک اولویت در دستور کار مدیران ارشد استان است. شریفی افزود: فارس در تعداد خانوارهای ساکن در منازل استیجاری بعد از استان های تهران، خراسان رضوی و اصفهان رتبه چهارم را دارد.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های کنترل قیمت اجاره بهای مسکن در دراز مدت جلوگیری از مهاجرت به شهرهای بزرگ است، لذا ضرورت دارد یک برنامه جدی برای اشتغال و درآمدزایی در شهرهای مهاجر فرست وجود داشته باشد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های دیگر برای کاهش اجاره بها، افزایش تعداد واحدهای مسکونی استیجاری به شکل انبوه است.وی افزود: در اجرای این قانون بحث کسب درآمد دنبال نمی شود و هدف اصلی کمک به عرضه واحدهای مسکونی است.

او ادامه داد: با هماهنگی که در سطح فارس ایجاد شده، در کوتاه مدت شاهد عرضه تعداد زیادی واحد مسکونی خواهیم بود.مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، نظارت بر عملکرد بنگاه‌ها و مشاوران املاک را از دیگر راه‌های کنترل اجاره مسکن دانست و گفت: در این راستا نیز از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۲۶ بنگاه معاملاتی املاک غیرمجاز در شیراز شناسایی و پلمب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز