خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور مشهد خبر داد؛

توقیف ۳۶ خودرو‌ی شخصی متخلف و حادثه‌ساز در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۰۵۵

رئیس پلیس راهور مشهد از توقیف و اعمال قانون ۳۶ دستگاه خودرو سواری شخصی در مشهد به‌علت تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ عباس عابدینی اظهارداشت: پلیس راهور در راستای تأمین امنیت معابر و حفظ جان عابران پیاده، اقدام به برگزاری طرح «مقابله با تخلفات حادثه‌ساز» کرده است که بر این اساس، در شب گذشته (۱۹ خرداد)‌ با همراهی اکیپ‌های گشت محسوس و نامحسوس راهور، ۳۶ دستگاه خودرو سواری را توقیف کرده است.

وی ادامه داد: خودرو‌های مذکور اقدام به حرکات نمایشی و سبقت‌های غیرمجاز در بولوار وکیل‌آباد، بولوار هاشمیه و بولوار خیام کرده بودند که فقط ۱۵ دستگاه خودرو‌ متخلف در بولوار‌های هاشمیه و خیام توقیف شدند که رانندگان دو خودرو، از بانوان بودند.

عابدینی خاطرنشان کرد: با همراه دستگاه محترم قضایی، پرونده تخلف این خودرو‌ها تشکیل شده است و تا اطلاع ثانوی در پارکینگ خواهند ماند. همچنین نمره منفی و سابقه تخلف برای رانندگان این خودرو‌ها در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور مشهد تأکید کرد: این طرح همچنان ادامه دارد و عموما از ساعت ۲۲ تا ۶ بامداد‌ که ساعت اصلی تردد خودرو‌های متخلف و حادثه‌ساز است، همکاران بنده در گشت‌های محسوس و نامحسوس نسبت به اعمال قانون و نظارت بر ترافیک، طبق دستور عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز